  • 1. Data: 2002-10-15 18:36:05
    Temat: PIT-36 a kredyt mieszkaniowy
    Od: kulka <k...@N...net>

    Witam serdecznie,

    Jednym z dokumentów, które zażądał bank przy składaniu wniosku o kredyt
    hipoteczny jest (oprócz PIT-11) deklaracja podatkowa PIT-36 za rok 2000.

    Problem jednak w tym, że osoba która rozliczała i wysyłała zeznanie do
    US w imieniu podatnika - kopii owego PIT-u nie posiada.
    (oczywiście PIT-11 jest).

    I teraz pytanie, co można zrobić aby dostarczyć do banku wymagany
    dokument?
    - czy można na podstawie zachowanego PIT-11 dokonać ponownego
    rozliczenia (odtworzenia) tamtego zeznania podatkowego?
    - czy jest możliwe wydobycie z US kopii złożonego do nich dokumentu?
    - a może są jakieś inne rozwiazania?

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

  • 2. Data: 2002-10-16 05:42:41
    Temat: Re: PIT-36 a kredyt mieszkaniowy
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "kulka" <k...@N...net> wrote in message
    > - czy można na podstawie zachowanego PIT-11 dokonać ponownego
    > rozliczenia (odtworzenia) tamtego zeznania podatkowego?
    > - czy jest możliwe wydobycie z US kopii złożonego do nich dokumentu?

    Oba rozwiazania sa poprawne. I tak na pit36 nie przybijaja pieczatki, wiec
    jak wypiszesz teraz dokladnie
    to co im dales bedziesz mogl powiedziec, ze wyspisales to wtedy. Zadna
    roznica.

    Oprocz tego US wydaje poswiadczone kopie dokumentow, ale to chyba kosztuje
    troche (od kazdej strony
    kaza sobie placic).

    Janusz