eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzwecja żąda wydania córek Rosjanina odebranych z muzułmańskiej rodziny zastępczej › Re: Szwecja żąda wydania córek Rosjanina odebranych z muzułmańskiej rodziny zastępczej
    Subject: Re: Szwecja żąda wydania córek Rosjanina odebranych z muzułmańskiej
    rodziny zastępczej
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: u2 <u...@o...pl>
    Date: Fri, 12 Apr 2019 18:26:03 +0200

    W dniu 12.04.2019 o 17:50, J.F. pisze:

    > Ale ... to oni nie wiedza, ze my wydamy, jak oni wydadza ... Michnika ? :-)

    o tym decydują Sądy, Sąd w Szwecji, czy nawet ichnia prokuratura nie
    chcą wydania Stefana M., bo uważają, że zbrodnie przeciwko ludzkości
    przedawniają się:)

    > Hm, a jak nie przyznaja ?
    > Albo nie wystapi ... choc mysle, ze wystapil, skoro sie na to powoluja.

    z pierwszych informacji wynikało, że Rosjanin jedzie z córkami do
    Chabarowska, ale skoro występował o azyl w Szwecji to raczej nieśpieszno
    mu tam:)

    > Ciagle mnie szybkosc zastanawia ... baza Schengen ?

    tak zwane SIS, aa właściwie SIS2:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"