eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzwecja żąda wydania córek Rosjanina odebranych z muzułmańskiej rodziny zastępczej › Re: Szwecja żąda wydania córek Rosjanina odebranych z muzułmańskiej rodziny zastępczej
  • Data: 2019-04-12 17:50:34
    Temat: Re: Szwecja żąda wydania córek Rosjanina odebranych z muzułmańskiej rodziny zastępczej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >"ciekawe" praktyki w tej Szwecji:)
    >https://wpolityce.pl/polityka/442336-co-z-dziecmi-r
    osjanina-ze-szwecji-dokumenty-niespojne
    >Szwecja żąda wydania córek Rosjanina odebranych z muzułmańskiej
    >rodziny zastępczej!

    praktyki chyba podobne jak u nas - wladze tez by sie domagaly
    przywrocenia stanu, ktory nakazaly.

    Ale ... to oni nie wiedza, ze my wydamy, jak oni wydadza ... Michnika
    ? :-)

    >Na początku kwietnia Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy orzekł, że trzy
    >córki Rosjanina, który zabrał je z rodziny zastępczej i wywiózł ze
    >Szwecji do Polski, pozostaną pod jego opieką do rozpatrzenia wniosku
    >o przyznanie mu statusu uchodźcy.

    Hm, a jak nie przyznaja ?
    Albo nie wystapi ... choc mysle, ze wystapil, skoro sie na to
    powoluja.

    Ale uchodzcy skad - ze Szwecji ?
    Czy z Rosji ... skoro chcial wrocic do Rosji, to chyba nie ma podstaw
    przyznania statusu :-)

    >Z otrzymanego w piątek przez PAP pisemnego postanowienia sądu wynika,
    >że Lisow podejrzany jest o samowolne wywiezienie córek ze Szwecji.
    >Nie odprowadził ich do rodziny zastępczej po 6-godzinnym widzeniu 30
    >marca. Dzień później został zatrzymany w Polsce przez Straż Graniczną
    >na warszawskim lotnisku.

    Ciagle mnie szybkosc zastanawia ... baza Schengen ?

    J.