  • 1. Data: 2011-02-19 11:17:44
    Temat: Szkody w lokalu a odpowiedzialnosc organizatora
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Witam,

    Czy organizator odpowiada cywilne za szkody wyrzadzone przez jego gosci, czy
    wlasciciel powinien sam dochodzic odszkodowania.

    Juz szczegolnie bez zadnej podpisanej umowy.

  • 2. Data: 2011-02-21 06:12:42
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "WW3" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy
    > wlasciciel powinien sam dochodzic odszkodowania.
    >
    > Juz szczegolnie bez zadnej podpisanej umowy.

    A co mówi umowa? Komu wynajmujesz i powierzasz mienie: organizatorowi czy
    jego gościom ?
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2011-02-21 09:57:50
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A może zajrzysz do Kodeksu cywilnego??

    -----

  • 4. Data: 2011-02-21 10:11:11
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Nie bylo zadnej umowy, a przynajmniej nie pisemnej.

    Ktory art KC?

  • 5. Data: 2011-02-21 10:37:54
    Od: kauzyperda <n...@n...com>

    W dniu 2011-02-21 11:11, WW3 pisze:
    > Ktory art KC?

    Zacznij od 433 kc

    --
    pozdr
    luck

  • 6. Data: 2011-02-21 10:40:21
    Od: kauzyperda <n...@n...com>

    W dniu 2011-02-21 11:37, kauzyperda pisze:

    > Zacznij od 433 kc

    Heh, nie wiem dlaczego przyjalem ze ktos co wyrzucil przez okno ;-)

    Zacznij od 415 kc

    ;-)

    --
    pozdr
    luck

  • 7. Data: 2011-02-21 10:56:54
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    To moze objasnie bardziej sprawe. Byla to restauracja w ktorej urzadzone byly
    urodziny, jeden z gosci ktore porozwalal sprzetu. Nie bylo zadnej umowy tylko
    przelewy na konto restauracji. Kto odpowiada?

  • 8. Data: 2011-02-21 11:10:28
    Od: kauzyperda <n...@n...com>

    W dniu 2011-02-21 11:56, WW3 pisze:
    > To moze objasnie bardziej sprawe. Byla to restauracja w ktorej urzadzone byly
    > urodziny, jeden z gosci ktore porozwalal sprzetu. Nie bylo zadnej umowy tylko
    > przelewy na konto restauracji. Kto odpowiada?

    Co do zasady - gosc ktory "porozwalal sprzetu".
    Ale przypadku niemoznosci ustalenia jego personaliow powinno sie udac
    pociagnac do odpowiedzialnosci (cywilnej) tez tego dekliwenta, ktory
    wandala do lokalu zaprosil.

    Pytanie czy oprocz odpowiedzialnosci cywilnej nie wejdzie jeszcze
    odpowiedzialnosc karna/wyrkoczeniowa, ktora moze byc pomocna przy
    ustaleniu wandala.

    --
    pozdr
    luck