  • 1. Data: 2011-02-19 01:28:43
    Temat: nk (wasza klasa)
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    tak jakoś do dziwnawych należę może, ale nie korzystam zbytnio z nk
    a że nie podoba mi się polityka podejścia do zając... pacjenta -
    posstanowiłem zrezygnować (zamknąć konto). Ale zgubiwszy hasło nie udało mi
    się go odzywkać, pisałem do nk o zawieszenie konta - jakoś to opornie szło i
    nic się nie wydażyło (znaczy się nadal moje konto se tam wisi)

    jednakże systematycznie otrzymuję wiadmości że
    "<moje imię>, nie gościłeś(aś) w naszym serwisie już 28 dni."
    2 dni
    ileś dni

    a ja nie logowałem się tam ponad rok jak nie dwa
    więc czy też głupie mają treści spamów, czy też ktoś używa mojego knta
    (wątpię.....) - co piwiniem zrobić, aby nk nie żyło swoim-moim życiem za
    mnie?

  • 2. Data: 2011-02-19 09:17:40
    Temat: Re: nk (wasza klasa)
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 19.02.2011 02:28, amba pisze:
> [...]
    > więc czy też głupie mają treści spamów, czy też ktoś używa mojego knta
    > (wątpię.....) - co piwiniem zrobić, aby nk nie żyło swoim-moim życiem za

    Jeżeli jesteś w stanie to odzyskaj to hasło i spróbuj się zalogować.
    Jak już się zalogujesz, to zmień kilka razy swoje dane w kilkudniowych
    odstępach, ale zmieniaj je na takie dość prawdopodobne. Zacznij od
    zmiany adresu emaila na taki który oczywiście istnieje, ale jest
    przeznaczony do zadań spamowych.

    O ile powyższe zabiegi nie spowodują usunięcia Twoich danych z
    wszelakich backapów baz danych, to z pewnością nieco zamieszają w nich.
    Pamiętaj że nawet jak uda Ci się wyegzekwować usunięcie danych prze
    samego prezydenta, papieża, kogokolwiek... to i tak administrator może
    sobie odtworzyć je z backupu.

  • 3. Data: 2011-02-19 11:41:19
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    "Albercik" <n...@g...pl> wrote in message
    > Jeżeli jesteś w stanie to odzyskaj to hasło i spróbuj się zalogować.

    no tu jest drugi problem .... nie jestem w stanie odzyskać hasła, a pisanie
    do nk ne dawało rezultatu

  • 4. Data: 2011-02-19 13:41:36
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 19 Feb 2011 02:28:43 +0100, amba napisał(a):
    /../
    > a ja nie logowałem się tam ponad rok jak nie dwa więc czy też głupie
    > mają treści spamów, czy też ktoś używa mojego knta (wątpię.....) - co
    > piwiniem zrobić, aby nk nie żyło swoim-moim życiem za mnie?

    Rok ma więcej niz 28 dni.

  • 5. Data: 2011-02-19 16:52:20
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    [..]
    A opcja zapomniałem hasła ? tam tylko mail i data urodzenia
    Pamiętaj że samo likwidownie konta trwa 5 czy 7 dni
    Bo przecie rozmyślić się można
    Cezarys

  • 6. Data: 2011-02-19 17:28:19
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    Użytkownik "amba" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    > "Albercik" <n...@g...pl> wrote in message
    >
    > no tu jest drugi problem .... nie jestem w stanie odzyskać hasła, a
    > pisanie do nk ne dawało rezultatu

    Miałem podobnie i nawet z likwidacja były problemy , postraszyłem GIODO i
    pomoglo , ale troche to trwało ...

  • 7. Data: 2011-02-19 22:48:43
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 19 Feb 2011 18:28:19 +0100, jerzy.n napisał(a):
    /../

    > Miałem podobnie i nawet z likwidacja były problemy , postraszyłem GIODO
    > i pomoglo , ale troche to trwało ...

    On się tam nie loguje. Udowodni, że to on?

  • 8. Data: 2011-02-20 01:46:08
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Pamiętaj że nawet jak uda Ci się wyegzekwować usunięcie danych prze
    > samego prezydenta, papieża, kogokolwiek... to i tak administrator może
    > sobie odtworzyć je z backupu.

    Spokojnie, nie moze! Moze je miec w swojej bibliotece prywatnej, ale jesli
    uda mu sie pozytywnie wyegzekwoac usuniecia danych to administrator za ich
    przywrocenie moze beknac.

  • 9. Data: 2011-02-20 02:24:30
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    "cezarys" <c...@X...pl> wrote in message
    > A opcja zapomniałem hasła ? tam tylko mail i data urodzenia
    > Pamiętaj że samo likwidownie konta trwa 5 czy 7 dni
    > Bo przecie rozmyślić się można

    widocznie coś kliknąłem podczas rejetracji nie tak, bo nie mogę odzyzkać, i
    tyle.
    Bo przecież pomylić się można........

  • 10. Data: 2011-02-20 20:24:46
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>