  • Data: 2007-12-31 08:52:25
    Temat: Re: Szengen w praktyce
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy mogę teraz w dowolnym miejscu przekroczyć granicę Polski
    > (np. w górach, przez las, przepłynąć Odrę kajakiem)?
    > (abstrahuję od naruszania innych przepisów).

    Na powyższe pytanie przedpiścy już się wypowiedzieli.

    Ja dołączam sie z innym pytaniem:
    Jakiś czas temu, ktoś w tv wypowiadał się, że pozostawiają infrastrukturę na
    granicach, żeby w razie nagłej potrzeby można było przywrócić kontrole na
    granicy. Rozmówca powoływał się np. na Austrię, gdzie na czas ME kraj ten
    wprowadza kontrole graniczne. Jaki to ma sens, skoro granice mozna przekraczac w
    (prawie) owolnym miejscu? Przecież, jak chuligana nie przepuszczą przez granicę,
    to przejdzie sobie 200 m dalej przez zieloną.

    --
    Lukasz