  • Data: 2007-12-31 11:14:24
    Temat: Re: Szengen w praktyce
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@a...pl pisze:

    > To nazwij proszę to, co wykonuje służba celna. Jesli zatrzymujac mnie na
    > drodze nie przeprowadza kontroli celnej, to...

    Przecież napisałaś to co robi służba celna: kontrola celna to pkt. 1-3.
    Od 3a to nie jest kontrola celna, tylko inne czynności powierzone
    służbie celnej..
    O tym co jest kontrolą celną decyduje nie to jaki organ coś robi tylko
    jaki jest zakres przedmiotowy kontroli. Kontrola celna jest związana z
    przepisami celnymi, anie innymi przepisami.

    > Ty ograniczyłeś to słowo do granic. A pytałeś po co miałyby być kontrole
    > celne. Wiec Ci odpowiedziałem, że odpowiednie służby mają też inne
    > zadania, choć często powiazane z granicą (z Szengen też masz
    > ograniczenia przywozowe m.in. alkoholi, tytoni)

    Nie zrozumiałaś. Nie ograniczałem do granic, tylko ograniczyłem podmiotowo.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"