  • 1. Data: 2007-12-30 19:49:00
    Temat: Szengen w praktyce
    Od: "latet" <l...@s...pl>

    Witam,

    Czy mogę teraz w dowolnym miejscu przekroczyć granicę Polski
    (np. w górach, przez las, przepłynąć Odrę kajakiem)?
    (abstrahuję od naruszania innych przepisów).

    Dzieki,

    latet

  • 2. Data: 2007-12-30 19:50:52
    Temat: Re: Szengen w praktyce
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    latet pisze:

    > Czy mogę teraz w dowolnym miejscu przekroczyć granicę Polski
    > (np. w górach, przez las, przepłynąć Odrę kajakiem)?
    > (abstrahuję od naruszania innych przepisów).

    w dowolnym nie. z naszych sasiadow w schengen nie sa: rosja, bialorus i
    ukraina.

  • 3. Data: 2007-12-30 19:57:34
    Od: "przempo" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości

    > w dowolnym nie

    jesteś pewien?

  • 4. Data: 2007-12-30 20:00:55
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik latet napisał:
    > Witam,
    >
    > Czy mogę teraz w dowolnym miejscu przekroczyć granicę Polski
    > (np. w górach, przez las, przepłynąć Odrę kajakiem)?
    > (abstrahuję od naruszania innych przepisów).

    Możesz w dowolnym.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2007-12-30 20:00:56
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    przempo pisze:

    > jesteś pewien?

    jestem pewien. napisalem przeciez gdzie nie.

  • 6. Data: 2007-12-30 20:05:05
    Od: "przempo" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Sarpedon"

    > jestem pewien. napisalem przeciez gdzie nie.

    miałem wrażenie, że pytajacy pytał o strefę Szengen, po co piszesz nie o
    niej?

  • 7. Data: 2007-12-30 20:13:09
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Sarpedon pisze:

    > z naszych sasiadow w schengen nie sa: rosja, bialorus i
    > ukraina.

    No wlasnie, a skoro nie sa w Schengen to nie momamy z nimi otwartej
    granicy wiec nie mozemy jej przekroczyc w dowolnym miejscu.

    Zakladam ze pytajacy wie jakie kraje naleza do Schengen.

    Jacek

  • 8. Data: 2007-12-30 20:20:44
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    castrol pisze:

    > No wlasnie, a skoro nie sa w Schengen to nie momamy z nimi otwartej
    > granicy wiec nie mozemy jej przekroczyc w dowolnym miejscu.
    > Zakladam ze pytajacy wie jakie kraje naleza do Schengen.

    no to skoro sa otwarte to znaczy ze otwarte. tego sie trzymajmy. ja
    napisalem o tych krajach graniczacych z polska, ktore nie maja otwartych
    granic (bo nie sa w schengen)

  • 9. Data: 2007-12-30 20:24:08
    Od: "latet" <l...@s...pl>

    > Zakladam ze pytajacy wie jakie kraje naleza do Schengen.

    Teraz już wiem:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Schengen.png
    oraz historycznie:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Schengen.gif

    Podejrzewalem, ze w tzw. Starej Unii są jakieś wyjątki
    - no i są - UK i Irlandia.
    Ciekawe, że przystąpi Szwajcaria, która nie jest w UE.

    latet

  • 10. Data: 2007-12-30 20:25:24
    Od: "latet" <l...@s...pl>

    > Możesz w dowolnym.

    OK.
    Inne pytanie. Tak z ciekawości - czy zniesienie jakichkolwiek
    kontroli na granicach dotyczy też TIR-ów wyładowanych dowolnym
    towarem?

    Dzięki,

    latet