  • 71. Data: 2005-07-04 05:42:29
    Temat: Re: Szatnia obowiązkowa?
    Od: g...@p...onet.pl

    > Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Taż w tym wątku jest podany. Kodeks wykroczeń.

    Ale chodzi mi o konkretny przepis.

  • 72. Data: 2005-07-04 17:27:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale chodzi mi o konkretny przepis.

    Dla knajpy - art. 135 kw: Kto, zajmując się sprzedażą towarów w
    przedsiębiorstwie handlu detalicznego lub w przedsiębiorstwie
    gastronomicznym, ukrywa przed nabywcą towar przeznaczony do sprzedaży
    lub umyślnie bez uzasadnionej przyczyny odmawia sprzedaży takiego
    towaru, podlega karze grzywny.

  • 73. Data: 2005-07-05 06:10:42
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > gastronomicznym, ukrywa przed nabywcą towar przeznaczony do sprzedaży
    > lub umyślnie bez uzasadnionej przyczyny odmawia sprzedaży takiego

    Dzięki

  • 74. Data: 2005-07-06 10:58:19
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Alek wrote:

    > Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > gość
    > tak
    > szerokim
    >
    > To według ciebie człowiek z grubym portfelem automatycznie jest
    > człowiekiem eleganckim (wygląd, maniery itd.)?

    Według mnie człowoiek elegancki będzie elegancki bez względu na zawartość
    portfela, a burak pozostanie burakiem, choćby miał forsy jak lodu. To nie
    ja mam problem z "plebejskim" sąsiedztwem, zauważ.

    > Zresztą wyobraź sobie: idziesz do dobrego lokalu z kimś na kim ci zależy
    > (kontrahent, kochanka itp.), wszyscy dobrze ubrani, pełna kultura. A przy
    > stoliku obok siada kilku karków w dresach i na cały ryj opowiadają sobie
    > sprośne kawały itp. I co, atmosferę szlag trafił?

    Jeśli aż tak Ci zależy, żeby nikt przy stoliku obok nie popsuł atmosfery, to
    wynajmij całą salę. Ale nie wymagaj, żeby ktokolwiek nie mógł skorzystać z
    oferty, którą wybierze.

    > A przecież panowie
    > sportowcy mają prawo tam być bo jest demokracja itd... a ich oczywiście na
    > to stać.

    A nie mają prawa?
    Justyna