  • 21. Data: 2006-10-20 12:48:36
    Temat: Re: Szalejacy wodomierz - prosze o pomoc
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Herbi" <z...@o...pl> wrote in message
    news:1rnnafsihnqa4.dlg@onet.pl...

    > Skoro wymiana to kiesa i sprawa użytkownika - to do spółdzielni bym
    > zaniósł
    > pisemko z informacją iż w dn. ........ dokonuje wymiany wodomierza w
    > lokalu
    > nr ...... - proszę o zaplombowanie nowego wodomierza po zamontowaniu. z
    > poważaniem
    > kopia: a/a
    >
    > i na drugim egzemplarzu pani czesia ze sekretariatu ma przystawić
    > piecząteczke o wpłynięciu ww. pisma do SM.
    >
    > Dziękuje i nie mam więcej pytań ;)

    Wszystko zależy jak się zyje ze spółdzielnią, bo ja to bym raczej wolał
    pisemko od spółdzielni, że wyrażają zgode na rozplombowanie wodomierza, bo
    inaczej to cię spółdzielnia od ostatniego odczytu może do wiatru wystawić.

  • 22. Data: 2006-10-21 20:43:33
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Licznik powinien byc wyskalowany do 0,1 (1/10) litra, w kazdym badz razie taka jest
    najmniejsza podzialka na wiekszosci
    nowych liczników w sklepach (pelny obrót wskazówki wokól najmniejszego kólka to jeden
    litr, skala na kólku podzielona na
    dziesiec).
    Innymi slowy do pomiaru wystarczy nawet butelka, a nie wiaderko.
    Obstawiam rezerwuar.
    BTW masz spluczki w scianie?
    Kiedys sasiadowi nade mna pekl wezyk i woda szla sobie tygodniami pod podlogi, na
    strop.
    Zauwazyl, jak plesn nagle wyszla przy listwach sciennych.
    Szczesliwie dla mnie monolityczny strop betonowy byl i gruby, i bez zadnych otworów
    pomiedzy lokalami.
    Oczywiscie taka ilosc wody 450 zl miesiecznie nie nabije, bo to by bylo ze 45 ton
    wody ;-))
    JaC

    > to samo sobie pozniej pomyslalem, ale wiaderko moze byc za male, licznik zimnej
    wody jest wyskalowany tylko do 2
    miejsc po przecinku, cieplej do 3, nie wiem czy nie lepsza byla by wanna, ale to jest
    bardzo dobry pomysl, ilosc wody na
    100% bedzie ta sama, to i wskazania licznikow musza byc bardzo podobne

    It has removed 2224 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!