  • 11. Data: 2006-10-19 15:04:21
    Temat: Re: Szalejacy wodomierz - prosze o pomoc
    Od: a...@p...onet.pl

    Bardzo dziękuję, teraz mając tę wiedzę mogę się bronić. I wiem
    jakich argumentów użyć, i nie dam się w spółdzielni a licznik
    miałam instalowany 7 lat temu więc przynajmniej takiego argumentu
    użyję
    Dziękuję bardzo
    Agnieszka

  • 12. Data: 2006-10-19 15:07:35
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    a...@p...onet.pl writes:

> [...]
    > jakich argumentów użyć, i nie dam się w spółdzielni a licznik
    > miałam instalowany 7 lat temu więc przynajmniej takiego argumentu

    Daj znać później jaki sprawa miała przebieg i jak się zakończyła cobyśmy
    wszyscy się czegoś nauczyli...

    --
    jimmij

  • 13. Data: 2006-10-19 20:13:02
    Od: m...@g...com

    Robert Tomasik wrote:

    > Uzytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Nie zadziala, bo dochodzi jeszcze róznica cisnien w obydwu instalacjach.

    Ale można napuścić pełną wannę. Raz zimną, raz ciepłą. Dla pewności
    zaznaczyć kreskę markerem.

    p. m.

  • 14. Data: 2006-10-19 20:48:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale można napuścić pełną wannę. Raz zimną, raz ciepłą. Dla pewności
    > zaznaczyć kreskę markerem.

    Nie, no myślałem, że chcesz to jednocześnie puścić i patrzyć, czy równo lecą
    wodomierze. Mój błąd.

  • 15. Data: 2006-10-20 00:19:59
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 19 Oct 2006 09:52:49 -0500, witek napisał(a):

    > Wanna ma 0.1 m3 wody. Musiałabyś się kąpać w zimnej wodzie 10 razy
    > dziennie.
    Przy takiej ilości wody (0,1m3=100L) z pewnością kilka razy.

    --
    pozdro
    poreba

  • 16. Data: 2006-10-20 06:52:29
    Od: "kuku" <d...@g...com>

    a...@p...onet.pl napisał(a):
    >skad takie
    > absurdalne odczyty wody?
    > Aga

    a może przypadkiem ci woda w kiblu leci ?
    (znaczy jak nie spuszczasz to się tam trochę sączy)

  • 17. Data: 2006-10-20 07:58:34
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:eh83g3$7tr$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik *witek* napisał(a):

    > Kapiący kibelek, potrafi przepuścić niezłą ilość wody.

    Zgadza się, tylko, że wodomierz ma próg zadziała (ok. 10l/h) i kapanie
    _nie powinno_ wodomierza ruszyć z miejsca. Chyba że ktoś ma taki
    wodomierz jak ja - Zenner. Wszystko zakręcone, a przez dwie doby nabija
    5 litrów.

    --
    Big Jack
    //////

  • 18. Data: 2006-10-20 10:53:09
    Od: "Krzys" <n...@n...com>

    s.com...

[...]

    Legalizacja jest wydawana na 5 lat a nie na 7 lat
    Są dwie możliwości - nieszczelność np. cieknący kibelek potrafi nawet 1-2 m3
    na dobe lub zapchane sito.
    Możliwość rozwiązania problemu:
    ekspertyza wodomierza - koszt około 138 PLN (odradzam nie opłaca się)
    wymiana na nowy - koszt około 70 PLN
    W obu wypadkach należy się zgłosić po wytyczne do spółdzielni jak to prawnie
    dokonać aby nie mieć pózniej problemów ze spółdzielnia - naruszanie plomb.
    Wymiana wodomierza w/w należy do użytkownika.

  • 20. Data: 2006-10-20 11:41:44
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 20 paź o godzinie 12:53, na pl.soc.prawo, Krzys napisał(a):

    > W obu wypadkach należy się zgłosić po wytyczne do spółdzielni jak to prawnie
    > dokonać aby nie mieć pózniej problemów ze spółdzielnia - naruszanie plomb.
    > Wymiana wodomierza w/w należy do użytkownika.

    Skoro wymiana to kiesa i sprawa użytkownika - to do spółdzielni bym zaniósł
    pisemko z informacją iż w dn. ........ dokonuje wymiany wodomierza w lokalu
    nr ...... - proszę o zaplombowanie nowego wodomierza po zamontowaniu. z
    poważaniem
    kopia: a/a

    i na drugim egzemplarzu pani czesia ze sekretariatu ma przystawić
    piecząteczke o wpłynięciu ww. pisma do SM.

    Dziękuje i nie mam więcej pytań ;)

    --
    Herbi
    20-10-2006 13:41:40