    From: " 666" <j...@w...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szalejacy wodomierz - prosze o pomoc
    Date: Sat, 21 Oct 2006 22:43:33 +0200
    Sender: j...@d...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Licznik powinien byc wyskalowany do 0,1 (1/10) litra, w kazdym badz razie taka jest
    najmniejsza podzialka na wiekszosci
    nowych liczników w sklepach (pelny obrót wskazówki wokól najmniejszego kólka to jeden
    litr, skala na kólku podzielona na
    dziesiec).
    Innymi slowy do pomiaru wystarczy nawet butelka, a nie wiaderko.
    Obstawiam rezerwuar.
    BTW masz spluczki w scianie?
    Kiedys sasiadowi nade mna pekl wezyk i woda szla sobie tygodniami pod podlogi, na
    strop.
    Zauwazyl, jak plesn nagle wyszla przy listwach sciennych.
    Szczesliwie dla mnie monolityczny strop betonowy byl i gruby, i bez zadnych otworów
    pomiedzy lokalami.
    Oczywiscie taka ilosc wody 450 zl miesiecznie nie nabije, bo to by bylo ze 45 ton
    wody ;-))
    JaC

    > to samo sobie pozniej pomyslalem, ale wiaderko moze byc za male, licznik zimnej
    wody jest wyskalowany tylko do 2
    miejsc po przecinku, cieplej do 3, nie wiem czy nie lepsza byla by wanna, ale to jest
    bardzo dobry pomysl, ilosc wody na
    100% bedzie ta sama, to i wskazania licznikow musza byc bardzo podobne

    It has removed 2224 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!