  • 1. Data: 2006-10-19 12:19:02
    Temat: faktura do LUKSEMBURGa ???
    Od: "Multi-DR" <m...@w...pl>

    witam,

    mam problem z wystwieniem faktury. (nie wiem czy to wlasciwa grupa na tego
    typu pytania ?) mam klienta, ktory chce aby fakture na wydruk ulotek
    wystawic do Luksemburga, aby byla to faktura w Euro i w jezyku angielskim.
    chcialem spytac, jak to zrobic ? czy przetlumaczyc wszystkie rubryki z
    polskiej faktury ? a moze przetlumaczyc tylko przedmiot zakupu ? i co na to
    polski Urzad Skarbowy ? i wg jakiego przelicznika zamienic zlotowki na euro
    ? ma ktos moze jakies wzory ?

    z gory dziekuje za pomoc

    MultiDR