  • 31. Data: 2019-07-02 13:56:47
    Temat: Re: "Światopoglądowe" zwolnienia z pracy - Trzeba zakazać homofobicznego Starego i Nowego Testamentu?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale co na to kobiety, ktore sa zmuszone korzystac z toalet brudnych i
    > smierdzacych ? :-)

    No nie zazdroszcze im... jak widze co poniektorzy potrafią po sobie
    zostawic...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 32. Data: 2019-07-02 13:56:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trefniś t...@m...com ...

    > Budziki się budzą...
    > Gdybyś był oczytany, wiedziałbyś, że "ty pedale" lub "ty cioto" jest
    > dla geja obraźliwe warunkowo.

    To tym bardziej przyda sie szkolenie!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 33. Data: 2019-07-02 14:16:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jak znam zycie to dokładnie o to chodziło a nie o jakies promowanie
    > homoseksualizmu.
    > Ale wiesz, ze jest grupa swietojebliwych...

    _Czyim_ zdaniem? Szwedów z już wypranym mózgiem?

    Może skończmy z tą dyskusją do czasu podania linka na bardziej dokładne
    fakty bo dyskusja o "różnicach w domysłach" jest czystą stratą czasu
    i "zamulaniem" sprawy.

    Albo Sąd Pracy przyzna rację IKEA albo zwolnionemu. _Uzasadnienie_
    decyzji sądu będzie dla mnie bardziej interesujące niż sam wyrok.

    --
    A. Filip

  • 34. Data: 2019-07-02 14:29:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >No nie zazdroszcze im... jak widze co poniektorzy potrafią po sobie
    >zostawic...

    Podobno w damskich tez sie zdarza, i to nawet gorzej.

    J.

  • 35. Data: 2019-07-02 14:36:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >homoseksualizmu.
    >Ale wiesz, ze jest grupa swietojebliwych...

    Wiec w ramach dbania o wartosci firmy, nalezy sie konkretnie zbratac z
    p*, porozmawiac jak z ludzmi :-)

    J.

  • 36. Data: 2019-07-02 16:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

> [...]
    >
    > Albo Sąd Pracy przyzna rację IKEA albo zwolnionemu. _Uzasadnienie_
    > decyzji sądu będzie dla mnie bardziej interesujące niż sam wyrok.

    zaczałes watek a teraz ci brakuje faktów?
    A miałem wrazenie ze zdanie masz juz dawno wyrobione...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 37. Data: 2019-07-02 16:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Podobno w damskich tez sie zdarza, i to nawet gorzej.

    Az tak bogatego doswiadczenia nie mam...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 38. Data: 2019-07-02 18:25:16
    Temat: 'Parents are saying no'.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://edition.cnn.com/2019/07/02/uk/birmingham-lgb
    tq-school-protests-gbr-intl/index.html

  • 39. Data: 2019-07-02 18:26:44
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > zaczałes watek a teraz ci brakuje faktów?
    > A miałem wrazenie ze zdanie masz juz dawno wyrobione...

    Ja mam swoje zdanie, ty masz swoje zdanie. Sądzisz że bez nowych faktów
    zdołamy znacząco skrócić listę rozbieżności po tym biciu piany które
    już odeszło? Znajdziesz nowe fakty to wal _z podaniem źródła_ ,
    nowymi/kolejnymi domysłami jakoś nie jestem zainteresowany.

    --
    A. Filip

  • 40. Data: 2019-07-02 19:31:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.07.2019 o 07:28, J.F. pisze:

    > "On our intranet, an article appeared stating that implementing
    > so-called LGBT values is our duty. It upset me,"

    Znaczy że kazali się dawać dymać w dupę? Chyba na wysokość płać:P

    --
    Shrek