  • 31. Data: 2005-03-11 09:44:47
    Temat: Re: Stronniczy sędzia? Jak to możliwe? [długie]
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    zeus napisał(a):
    > Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Któż mógłby się tak dobrze ubawić gnębieniem Polaków jak ty Falkenstein?
    > Chyba jeszcze tylko synuś SSmana, który w Polsce chciał preparować zwłoki
    > Polaków z tęsknoty po opowieściach jego taty o tym jak to było ekstra
    > niszczyć Polaków w Oświęcimiu i robić z nich abażury, szczotki i mydło..

    Ziew...

    Z ludzkich włosów produkowano tkaniny, oraz filcowe ocieplacze dla
    lotników. Abażur z ludzkiej skóry to antyniemieckie propagandowe
    kłamstwo, ten który pokazano w Norymberdze wykonano ze skóry koźlej,
    produkcja mydła z ludzkiego tłuszczu to było hobby jednego Niemca i
    nigdy nie roboino tego w jakiś zorganizowany sposób, a szczotki z
    ludzkich włosów nikt nigdy nie widział.

    Ponownie zapytam, a lekcje już odrobiłeś?

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 32. Data: 2005-03-11 09:57:19
    Od: "zeus" <z...@h...pl>

> [...]
    > widział.
    >
    > Ponownie zapytam, a lekcje już odrobiłeś?

    Z historii swoich też widać jesteś lepszy. Cóż za piękna prawnicza obrona
    SSmanów. Godna twojej osoby.

  • 33. Data: 2005-03-11 09:57:34
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    M wrote:

    > proszę o poradę, co mam robić, bo szczerze mówiąc, to mi już ręce opadły,
    > jak zorientowałem się w jakim kraju my żyjemy... Nie pozostaje chyba nic
    > innego, tylko nie oddawać sprawiedliwości w ręce sądów, a samemu ją
    > wymierzać... bo jak tu inaczej postępować???

    Jeśli twoje podejrzenia są słuszne (a takie sprawy się zdarzają niestety
    dość często), to nie załamuj się. W apelacji masz znacznie większe
    szanse na wygraną. Jak zrozumiałem decydująca była opinia biegłego i ją
    należy podważyć.
    Fonon

  • 34. Data: 2005-03-11 10:05:20
    Od: "Małgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl>

    Użytkownik "M" <spamerom@mowimy_nie.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dokumentów opracowanych przez różne uprawnione do tego instytucje sąd
    > przyznał rację pozwanemu, który jedynie MÓWIŁ o tej magicznej działce, a o
    > której NIGDY nie były dostarczone ŻADNE dokumenty??? Jak to możliwe, że
    > wobec oczywistego błedu biegłewgo geodety sąd przyjął jego opinię???
    >
    > proszę o poradę, co mam robić, bo szczerze mówiąc, to mi już ręce opadły,
    > jak zorientowałem się w jakim kraju my żyjemy... Nie pozostaje chyba nic
    > innego, tylko nie oddawać sprawiedliwości w ręce sądów, a samemu ją
    > wymierzać... bo jak tu inaczej postępować???

    Witam.

    Dyskusja jest żenująca. Moim zdaniem, jeśli czujecie się pokrzywdzeni
    wyrokiem, to proponuję udać się do adwokata zajmującego się prawem
    rzeczowym, które w swej istocie jest bardzo trudne i zawiłe. Tylko adwokat z
    dużą praktyką może sobie z tym problemem poradzić.
    MG

  • 35. Data: 2005-03-11 11:04:48
    Od: "<buraxta>" <b...@g...com>

    Małgorzata i Eugeniusz wrote:
    [ciach]

    Ale moglibyście ciąć trochę cytaty :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 36. Data: 2005-03-11 13:59:26
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "zeus" <z...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Mówisz o zaborach? Był rosyjski, niemiecki i austriacki. Taki sam jak i
    > ten teraz.

    Tzn jaki jest teraz? Rosyjski, niemiecki czy austriacki ? Bo się zgubilam

    HaNkA

  • 37. Data: 2005-03-11 17:12:18
    Od: poreba <d...@p...com>

    "<buraxta>" <b...@g...com> popełnił 11 mar 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > Małgorzata i Eugeniusz wrote:
    > [ciach]
    > Ale moglibyście ciąć trochę cytaty :)
    Pewni PITy niedawno rozliczali to z rozpędu
    przyjęli limit "małżeński" - x 2 ;)

    --
    pozdro
    poreba