  • Data: 2004-12-21 12:25:55
    Temat: Re: Stary "nie zamknięty" kredyt?!
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Grebski" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:cq90hc$euf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    ty to chociaż miałeś telefon.

    Ja miałem kiedyś konto w ING.
    Zostalo zablokowane przez Urząd Skarbowy (tytuł egzekucyjny).
    W sumie bylo tam kilkadziesiąt złotych, więc nic się nie stało, ale
    używać konta nie mogłem. Był rok 2002. Ponieważ podobało mi się
    korzystanie z takiego konta via internet, gościu z banku poradizł mi
    żebym sobie u nich założył drugie konto, oni zablokują to pierwsze
    i będę sobie mógł korzystać. PO załozeniu drugiego konta okazało się
    że bank sam zablokował oba, uznając że skarbówka życzy sobie zająć
    wszystkie moje "aktywa". Zamknąć się ich niestety nie dało, z powodu
    owego zajęcia.

    Z kont nie korzystałęm przez dwa lata.
    Na stronce internetowej cały czas figurowały jako zajęte, ale kwota
    się nie zmieniala ( nie zwiększalą z tytułu kosztów obsługi rachunku).
    W końcu skarbówka zdjęła zajęcie, ale nie poinformowała banku.
    W tym roku inny bank zooferował mi kartę kredytową. Wszystko było OK
    dopóki nie sprawdzili w Bazie Informacji Kredytowej. Okazało ise ze figuruję
    tam w dwóch pozycjach, jako kredyty stracone, jeden na 11 zł, drugi na 176
    zł.
    Złożyłem zapytanie w BIK i okazało się ze to ING mnie tak urządził.
    Ni informowali że jestem im coś winny, po 6 miesiącach braku jakichkolwiek
    wpłat
    automatycznie przerzucili to na kredyt, po następnych 6 miessiącach jako
    stracony.
    Żeby zamknąć sprawę musiałem zapłacić te kwoty ( wynikały z kosztow
    prowadzenia rachunku
    przez ten czas i wystawione karty bankomatowe któych nawet nie odebrałem).
    Rachunki zamknąłem, al e przez najbliższe 6 miesięcy będe figurował w bazie
    jako ktoś kto nie spłacil w terminie kredytu, więc żadnej karty nie dostanę

    macso