  • Data: 2004-12-21 19:26:39
    Temat: Re: Stary "nie zamknięty" kredyt?!
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Dec 2004 16:24:16 +0100, macso napisał(a):

    > to nie jest baza nierzetelnych dlużników tylko baza informacji kredytowej
    > i ponoć tam się ląduje automatycznie, a nie uznaniowo

    Automatycznie w jakich warunkach? Jakie są zasady? Czy za urojone
    zaległości również? Czy jeżeli nie zaakceptowałem jednostronnej zmiany
    warunków świadczenia usług przez bank (co oznacza wygaśnięcie umowy jeżeli
    bank nie powrócił do starych warunków), a bank braku akceptacji "nie uznał"
    to również tam jestem?

    PS. Opisałem zdarzenie faktyczne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu