  • Data: 2004-12-21 12:55:35
    Temat: Re: przedawnienie
    Od: "Przemek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cq94vm$hd5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Żeby zamknąć sprawę musiałem zapłacić te kwoty ( wynikały z kosztow
    > prowadzenia rachunku
    > przez ten czas i wystawione karty bankomatowe któych nawet nie odebrałem).
    > Rachunki zamknąłem, al e przez najbliższe 6 miesięcy będe figurował w
    > bazie
    > jako ktoś kto nie spłacil w terminie kredytu, więc żadnej karty nie
    > dostanę

    Rzecz w tym, że kredyt spłacałem ok 3-4 lat temu. Jak jest liczone
    przedawnienie w takich sprawach? W BIK według niemiłej pani już mnie
    umieścili. Chociaż kredyt hipoteczny, w tym samym banku z resztą, dostałem
    bez problemów.
    Chciałbym wiedzieć czy nie muszę, z powodu przedawnienia, spłacać im
    odsetek. Prawdę mówiąc po tyradzie niemiłej pani, że powinienem sobie
    dokładnie przeczytać regulamin zamiast dyskutować i że bank nie miał
    obowiązku informowania mnie o dodatkowych płatnościach, wolałbym być pewny,
    że te pieniądze naprawdę muszę im wpłacać.