  • 121. Data: 2023-07-30 21:25:49
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.07.2023 o 20:26, cef pisze:

    > Nie przekręcaj faktów. Nic mnie nie dziwi. Irytowało mnie to, że nie
    > chcieli przyjać ustnie zgłoszenia, w którym wskazywałem oprócz
    > swojego przypadku inne prawdopodobne przekręty tego handlarza.
    > Odwaliłem za nich śledczą robotę, a oni z obawy, że im się dowali
    > roboty wysłali mnie na drzewo. Nie umieściłem informacji o odmowie,
    > bo uznałem, że to nie ma znaczenia, skoro w pisemnej wersji podałem
    > jeszcze raz wszystko, żeby nie mogli już tego odrzucić ani pominąć.

    Z ciekawości, jak się skończyło?

    > Natomiast takie ich zachowanie - czyli, że na pewniaka odrzucają
    > takie zgłoszenia jeśli są w formie niepisemnej zaprzeczają temu co Ty
    > twierdzisz, że ktoś dostaje po uszach za odrzucanie, bo gdyby tak
    > było, to by ze strachu przed konsekwencjami przyjmowali takie
    > zgłoszenia bez mrugnięcia okiem.

    A powiedziałeś komukolwiek, że nie przyjęli? Czy liczyłeś na to, że
    jakoś samo się wyda? Jest takie powiedzonko: Jeśli będziesz czekał na
    to, aż się świat zmieni, to nigdy się nie zmieni. Zmień to sam."

    > Dodatkowo Twoje kłamstwa potwierdza fakt, że wyciąłeś informację,
    > gdzie twierdzę, że łżesz jak pies. Policji jako organizacji ogólnie
    > prawej i uczciwej (jest tam pewnie w ustawie o policji taki zapis)
    > pewnie zwisa, że osoba podjąca się za jej funkcjonariusza łże
    > publicznie.

    Bo do tego fragmentu się nie odnosiłem. Nie ma żadnego obowiązku
    odnoszenia się w dyskusji do każdego fragmentu, zwłaszcza, jak jest
    idiotyczny i z tematem mało związany.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 122. Data: 2023-07-30 21:28:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.07.2023 o 20:32, Shrek pisze:

    > Człowieku - piszesz że piąty pytasz czemu nie przeczytałem punktu
    > trzeciego? To jakiś proces kafki? Podaj konkretnie numerek przestępstwa
    > które popełniła, najlepiej zacytuj i zobaczymy.

    Ale czemu ja mam Ci wszystko na talerzu podawać? Ja Ci wskazałem artykuł
    - cały. Czy przeczytanie jednego akapitu przekracza Twoje zdolności
    percepcji? Czy już przy drugim punkcie oczy zalała Ci piana?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 123. Data: 2023-07-30 21:33:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale czemu ja mam Ci wszystko na talerzu podawać?

    Bo zwykło się przyjmować w dyskusji że należy dowieść istnienia czegś a
    nie że przeciwnik ma dowieść nieistnienia czegokolwiek. Czajniczek
    russella. Podanie jednoznacznie paragrafu przekracza twoje kulsonie
    możliwości? Jak popełniła przestępstwo to się należy numer a nie "domyśl
    się".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 124. Data: 2023-07-30 21:37:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A powiedziałeś komukolwiek, że nie przyjęli? Czy liczyłeś na to, że
    > jakoś samo się wyda? Jest takie powiedzonko: Jeśli będziesz czekał na
    > to, aż się świat zmieni, to nigdy się nie zmieni. Zmień to sam."

    Ja powiedziałem. A bo co? Wysłałem nagrania 30 rozmów telefonicznych z
    dzielnicowym, o których dzielnicowy twierdził że nikt nigdy nic do niego
    nie zgłaszał. Wyszło na to że dzielnicowy nie ma obowiązku dokumentować
    takich rozmów i zwyczajnie mu się zapomniało. Zgubił też po drodze
    płytkę z nagraniem z kamer. Znaczy nie pamięta że dostał, więc pewnie
    nie dostał. Choć też nie do końca bo mimo że nie dostał to w rozmowie
    twierdzi że przekazał przełożonym:P

    PS - chuja mu zrobili.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 125. Data: 2023-07-30 21:45:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale czemu ja mam Ci wszystko na talerzu podawać? Ja Ci wskazałem artykuł
    > - cały. Czy przeczytanie jednego akapitu przekracza Twoje zdolności
    > percepcji? Czy już przy drugim punkcie oczy zalała Ci piana?

    Tak przy okazji - twierdziłeś, że trzeba w takich sytuacjach stawiać
    zarzuty i nie można nawet porozmawiać. Więc skoro nie postawiono jej
    żadnych zarzutów to kulsony jednocześnie niedopełniły obowiązków (brak
    zarzutów jeśli było przestępstwo) jak i przekroczyły uprawnienia -
    interakcje z podejrzanym bez postawienia zarzutów. Niezłe kombo wychodi
    z twojego przekazu;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 126. Data: 2023-07-30 21:50:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Z ciekawości, jak się skończyło?

    Wytropili go, bo faktycznie miał setki takich przekrętów.
    Skazali go z tych wszystkich spraw na kilka lat i przyszedł do mnie
    wyrok z którym mogłem iść do komornika.

    > A powiedziałeś komukolwiek, że nie przyjęli? Czy liczyłeś na to, że
    > jakoś samo się wyda? Jest takie powiedzonko: Jeśli będziesz czekał na
    > to, aż się świat zmieni, to nigdy się nie zmieni. Zmień to sam."

    To w ogóle nie było przedmiotem mojego problemu.
    Po prostu założyłem, że są leniami i ominąłem ich proceduralnie.
    Nie przyszło mi do głowy, żeby na nich donosić, więc jakby uzdrawianie tego
    procesu nie było moim celem. Chciałem załatwić swoją sprawę.

    > Bo do tego fragmentu się nie odnosiłem. Nie ma żadnego obowiązku
    > odnoszenia się w dyskusji do każdego fragmentu, zwłaszcza, jak jest
    > idiotyczny i z tematem mało związany.

    Istotna jest przyczyna nie odnoszenia się, pominięcia tematu.
    A fragment jak najbardziej jest związany z tematem, bo obecnie wałkujemy
    temat spuszczania na drzewo przez funkcjonariuszy zgłoszeń zawierających
    sugestię oszustwa i Twojego oświadczenia, że tępicie wewnętrznie takie
    zachowania.
    Przeczą temu Twoje wcześniejsze wypowiedzi na temat sposobów przyjmowania
    takich zgłoszeń (wręcz spławiania petentów) Takie zestawienie Twoich
    sprzecznych wypowiedzi prowadzi mnie do wniosku, że jesteś kłamcą i
    dalsza dyskusja traci sens.

  • 127. Data: 2023-07-30 21:51:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.07.2023 o 21:37, Shrek pisze:

> [...]
    > płytkę z nagraniem z kamer. Znaczy nie pamięta że dostał, więc pewnie
    > nie dostał. Choć też nie do końca bo mimo że nie dostał to w rozmowie

    Bo nie ma. Już kilka razy zwracałem uwagę na to, że zawiadamia się
    Policję, a nie policjanta. Po za tym żadna organizacja nie jest
    doskonała i zawsze może się coś zdarzyć.

    Generalnie najlepszą formą zawiadomienia jest forma pisemna. Problem w
    tym, że nie każdy umie. Czasem ludzie piszą po prostu głupoty. Stąd jest
    ta forma ustna.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 128. Data: 2023-07-30 22:00:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo nie ma. Już kilka razy zwracałem uwagę na to, że zawiadamia się
    > Policję, a nie policjanta. Po za tym żadna organizacja nie jest
    > doskonała i zawsze może się coś zdarzyć.

    I tak 30 razy;)

    > Generalnie najlepszą formą zawiadomienia jest forma pisemna.

    Dokładnie - wszystko na piśmie. A nie proszenie ciecia żeby wpuścił na
    komendę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 129. Data: 2023-07-31 01:26:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.07.2023 o 21:33, Shrek pisze:
> [...]
    > russella. Podanie jednoznacznie paragrafu przekracza twoje kulsonie
    > możliwości? Jak popełniła przestępstwo to się należy numer a nie "domyśl

    Ale dlaczego Ty ode mnie tego oczekujesz? Zwróciłem Ci uwagę, że nie ma
    pewności, o której Ty piszesz i wskazałem przykładową możliwość. Ja
    nawet nie twierdzę, że to jedyna, ani nie twierdzę, że popełniła
    jakiekolwiek przestępstwo. Po prostu polemizuję ze słowem "żadnego" - a
    i tylko dlatego, że w dodatku się na mnie powołałeś.

    W sumie z góry wiadomo, że tego nie pojmiesz, to po co mam odpalać
    ustawę i szukać cyferki? 126b pamiętam, bo to dość częste w internecie -
    ludzie kupują na zagranicznych portalach środki lecznicze i celnicy to
    wyłapują. Czemuś się czepił przepisów dotyczących aptek i hurtowni i
    okrutnie polemizował z tym, że kobieta nie jest apteką, to nie wiem. Ale
    że często tak robisz, że w ogóle mnie to nie dziwi.

    Ogarnij, że w ogóle nie wiemy, czy ona zażyła jakąkolwiek tabletkę.
    Sposobów wywołania poronienia jest wiele. Nie wiem, na ile tabletki są
    najpopularniejsze, ale tak, czy inaczej nie ma gwarancji, ze akurat ta
    kobieta inaczej tego nie zrobiła. Równie dobrze mogła się upić i doszło
    do poronienia, a teraz ma wyrzuty sumienia, że nie uważała.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 130. Data: 2023-07-31 01:31:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.07.2023 o 21:50, cef pisze:

> [...]
    > Nie przyszło mi do głowy, żeby na nich donosić, więc jakby uzdrawianie tego
    > procesu nie było moim celem. Chciałem załatwić swoją sprawę.

    OK! I miło, ze się udało. Tylko, że jak przełożeni nie wiedzą, że ktoś
    takie rzeczy robi, to i zareagować nie mogą. Ideą tej konstrukcji
    prawnej z "nieprzyjmowaniem" zawiadomień jest po prostu odrzucenie na
    tej pierwszej linii tych spraw, gdzie ludziom się wydaje, że doszło do
    popełnienia przestępstwa, a faktycznie brak jest przesłanek. A nie
    zmniejszanie obciążenia pracą w wypadkach, gdy do przestępstwa doszło.

> [...]
    > takich zgłoszeń (wręcz spławiania petentów) Takie zestawienie Twoich
    > sprzecznych wypowiedzi prowadzi mnie do wniosku, że jesteś kłamcą i

    Spróbuj ogarnąć, że nie każde niewywiązanie się z umowy jest oszustwem i
    tyle.

    --
    (~) Robert Tomasik