  • 1. Data: 2023-07-19 21:46:15
    Temat: Czajnikiem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    komendant miejski z Bydgoszczy nakazał wyłączenie czajników
    elektrycznych i zdanie ich do magazynu.
    W trosce o oszczedzanie energii elektrycznej.

    Wiec czemu komendant głowny nie popiera tej celnej inicjatywy?

    https://www.rp.pl/policja/art38734051-policjanci-maj
    a-zwrocic-z-komisariatow-czajniki-elektryczne-pismo-
    z-komendy-w-bydgoszczy

    https://www.rp.pl/policja/art38738801-komendant-glow
    ny-policji-oddaje-mundurowym-czajniki

    P.S. Fotoradary dużo prądu zuzywają ..

    J.

  • 2. Data: 2023-07-20 22:21:02
    Temat: Re: Czajnikiem
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 19.07.2023 o 21:46, J.F pisze:

    > komendant miejski z Bydgoszczy nakazał wyłączenie czajników
    > elektrycznych i zdanie ich do magazynu.
    > W trosce o oszczedzanie energii elektrycznej.

    "może się jakoś dogadamy? mam dwa litry wrzątku w termosie..."

  • 3. Data: 2023-07-21 08:39:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 20 lipca 2023 o 22:21:06 UTC+2 m4rkiz napisał(a):

    > "może się jakoś dogadamy? mam dwa litry wrzątku w termosie..."

    W Chinach wrzątek to panaceum.
    Jedyna rzecz za darmo w covidowych izolatoriach - wszystko inne, nawet srajtaśmę,
    trzeba było kupować - i tylko przez smarkfon, nie miałeś to zdychałeś.

  • 4. Data: 2023-07-21 08:49:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jul 2023 23:39:33 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > W Chinach wrzątek to panaceum.
    > Jedyna rzecz za darmo w covidowych izolatoriach - wszystko inne, nawet srajtaśmę,
    trzeba było kupować - i tylko przez smarkfon, nie miałeś to zdychałeś.

    A Chinczycy nie maja alteratywnego rozwiazania - taki prysznic ?

    https://www.quora.com/Why-is-there-no-toilet-paper-i
    n-Chinese-public-toilets

    J.

  • 5. Data: 2023-07-21 22:37:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 21 lipca 2023 o 08:49:15 UTC+2 J.F napisał(a):

    trzeba było kupować - i tylko przez smarkfon, nie miałeś to zdychałeś.
    > A Chinczycy nie maja alteratywnego rozwiazania - taki prysznic ?

    Kible "takie jak nasze" ale z wbudowanym kranikiem jak w bidecie były w Turcji. Ale
    woda tylko zimna.
    Za to w Grecji kosze na zużyty papier toaletowy, fuj.
    Ale jeszcze większw fuj jak jednak będziesz do kibla wrzucał.

  • 6. Data: 2023-07-21 22:54:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Za to w Grecji kosze na zużyty papier toaletowy, fuj.
    W Sankt Petersburgu też podobnie, bo kanalizacja ma za mały przekrój i
    papierek zapycha.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 7. Data: 2023-07-22 01:21:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-21, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > W Chinach wrzątek to panaceum. Jedyna rzecz za darmo w covidowych
    > izolatoriach - wszystko inne, nawet srajtaśmę, trzeba było kupować - i
    > tylko przez smarkfon, nie miałeś to zdychałeś.

    Gdzieindziej się nie płaci? Że przez smarkfon, to wynika z tego, że tak
    tam praktycznie wszędzie. Łipej i alipej rzondzi. W najbardziej
    zafajdanych miejscach tak się płaci i bywa, że nie chcą akceptować
    gotówki. A ten papier to nie wiem. Kible tzw. tureckie z karczerem to
    tam zdaje się standard.

    --
    Marcin