eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaz przedmiotu › Re: Sprzedaz przedmiotu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaz przedmiotu
    Date: Tue, 3 Mar 2009 17:57:45 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <c...@p...terror.mx>
    References: <e...@r...googlegroups.com>
    <go5kuf$c8u$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@c...googlegroups.com>
    <gojg8p$2cb$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cfn162.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1236099578 15967 83.30.215.162 (3 Mar 2009
    16:59:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Mar 2009 16:59:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:578562
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 03 Mar 2009 15:53:12 +0100, kuba powiedział:

    >> 1. Zalozmy ze towar jest ok. Nie wiem jak mam sie zabezpieczyc
    >> wysylajac go?
    >> Tzn jak udowodnic ze wyslalem cos w takim stanie w jakim jest? (Po
    >> drodze i przy odbiorze rozne rzeczy sie moga wydarzyc)
    > Jeśli tel., który wysłałeś jest w porządku, ryzyko uszkodzenia w trakcie
    > transportu standardowo obciąża kupującego - to on ew. będzie dochodził
    > się z pocztą czy innym przewoźnikiem.
    >
    > Jeśli kupujący twierdziłby, że sprzedałeś mu telefon z wadą, to on
    > musiałby to udowodnić, a nie ty. Ewentualnie, na wszelki wypadek, możesz
    > znaleźć sobie świadka, że telefon do momentu wysłania działał bez zarzutu.

    Ja się podepnę z pytaniem, a właściwie rozwinięciem tego pytania :)

    Sprzedający wysłał telefon. Kupujący twierdzi, że w pudełku była cegła
    (rozpakowywał przy dwóch świadkach - kumplach z pracy) i żąda zwrotu kasy.

    Co wtedy?
    Jak sprzedający może się zabezpieczyć przed taką sytuacją?

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1