  • Data: 2019-01-11 22:59:58
    Temat: Re: Sprzedawca złodziej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Pierwsze pytanie podstawowe - jaka to kwota?

    Taka której na ulicy ludzie nie wyrzucaja :)))
    Troche ponad 100zł.

    > Generalnie porada kolegi ukrywającego się pod ps. "u2" jest celna,
    > tylko nie wiem, czy zdaje on sobie sprawę z tego, co proponuje.
    > Będzie trzeba dowieść, że:
    > 1) Sprzedawca wysłał dokładnie ten przedmiot, który mu odsyłamy.

    Wydaje sie ze nie ma w tym temacie miedzy nami sporu

    > 2) Że zawarto umowę o dostawę części do określonego pojazdu i
    > faktycznie przesłany przedmiot nie pasuje.

    Przed zakupem był mail z podaniem nr VIN potwierdzajacy ze czesc bedzie
    odpowiednia.

    > 3) Że złożono oświadczenie o niegodności towaru z umową (bo amo
    > odesłanie, to trochę jakby coś innego).

    Jest cała korespondencja mailowa w której tłumacze sprzedawcy czym sie
    rozni zwrot w ciagu 14 dni bez podania przyczyny od zwrotu z tytułu
    niezgodnosci i jaki jest powód mojego zwrotu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć