eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca złodziej › Re: Sprzedawca złodziej
  • Data: 2019-01-13 10:59:59
    Temat: Re: Sprzedawca złodziej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    >>>>> Generalnie porada kolegi ukrywającego się pod ps. "u2" jest
    >>>>> celna, tylko nie wiem, czy zdaje on sobie sprawę z tego, co
    >>>>> proponuje. Będzie trzeba dowieść, że:
    >>>>> 1) Sprzedawca wysłał dokładnie ten przedmiot, który mu odsyłamy.
    >>>> Wydaje sie ze nie ma w tym temacie miedzy nami sporu
    >>> Na razie, to on w ogóle Cię lekceważy. Spór sie zacznie.
    >> To tez prawda. Niemniej gdyby argumentował ze odesłałem mu cos
    >> innego to by to napisał. A on nie pisze nic poza odpowiedzia na
    >> komentarz negatywny.
    >
    > Skoro nie odebrał paczki, to trochę trudno od niego wymagać, by
    > pisał, że zawartość paczki u nie pasuje.

    Kto poweidział ze nie odebrał?
    >>>>
    >>>>> 2) Że zawarto umowę o dostawę części do określonego pojazdu i
    >>>>> faktycznie przesłany przedmiot nie pasuje.
    >>>> Przed zakupem był mail z podaniem nr VIN potwierdzajacy ze czesc
    >>>> bedzie odpowiednia.
    >>> To punkt dla Ciebie. Wyślij mu listem poleconym odstąpienie od
    >>> umowy z prośbą o wskazanie, gdzie i jak masz mu wysłać towar.
    >> Alez ja juz mu to odesłałem ponownie bo sadziłem, ze po wymianie
    >> korespondencji w koncu zrozumiał co i jak.
    >
    > Widocznie się myliłeś.
    >
    >> A on po prostu stwierdził (teraz tak wnioskuje) ze skoro klient
    >> kłótliwy to niech odsyła - bedziemy mieli i towar i kase.
    >
    > I dlatego paczki nie odebrał? Trochę nie do końca rozumiem Twój tok
    > rozumowania.
    >>>>
    >>>>> 3) Że złożono oświadczenie o niegodności towaru z umową (bo amo
    >>>>> odesłanie, to trochę jakby coś innego).
    >>>> Jest cała korespondencja mailowa w której tłumacze sprzedawcy
    >>>> czym sie rozni zwrot w ciagu 14 dni bez podania przyczyny od
    >>>> zwrotu z tytułu niezgodnosci i jaki jest powód mojego zwrotu.
    >>> I sprzedawca kazał Ci wysłać przedmiot?
    >> Tak. Stwierdził ze niby za pierwszym razem zle go poinformowałem ze
    >> wysyłam jako odstapienie od umowy w terminie 14dni.
    >> Ale skoro to reklamacja to zupełnie inna sprawa i ze mam odesłac.
    >
    > I nie odebrał tej drugiej paczki? Czy wysłałeś mu bez uzgodnienia za
    > zaliczeniem pocztowym - o widziałem takich "cwaniaków" :-)
    >
    Odesłałem mu ta paczkę ponownie (drugi raz) i od tego czasu kontakt sie
    urwał.
    Do mnie paczka nie wrociła wiec wnioskuje ze on ją odebrał.
    I w chwili obecnej ma u siebie zarówno towar jak i pieniadze.


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1