eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca złodziej › Re: Sprzedawca złodziej
  • Data: 2019-01-12 23:39:45
    Temat: Re: Sprzedawca złodziej
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 12-01-19 o 19:59, Budzik pisze:

    >>>> Generalnie porada kolegi ukrywającego się pod ps. "u2" jest celna,
    >>>> tylko nie wiem, czy zdaje on sobie sprawę z tego, co proponuje.
    >>>> Będzie trzeba dowieść, że:
    >>>> 1) Sprzedawca wysłał dokładnie ten przedmiot, który mu odsyłamy.
    >>> Wydaje sie ze nie ma w tym temacie miedzy nami sporu
    >> Na razie, to on w ogóle Cię lekceważy. Spór sie zacznie.
    > To tez prawda. Niemniej gdyby argumentował ze odesłałem mu cos innego to
    > by to napisał. A on nie pisze nic poza odpowiedzia na komentarz
    > negatywny.

    Skoro nie odebrał paczki, to trochę trudno od niego wymagać, by pisał,
    że zawartość paczki u nie pasuje.
    >>>
    >>>> 2) Że zawarto umowę o dostawę części do określonego pojazdu i
    >>>> faktycznie przesłany przedmiot nie pasuje.
    >>> Przed zakupem był mail z podaniem nr VIN potwierdzajacy ze czesc
    >>> bedzie odpowiednia.
    >> To punkt dla Ciebie. Wyślij mu listem poleconym odstąpienie od umowy
    >> z prośbą o wskazanie, gdzie i jak masz mu wysłać towar.
    > Alez ja juz mu to odesłałem ponownie bo sadziłem, ze po wymianie
    > korespondencji w koncu zrozumiał co i jak.

    Widocznie się myliłeś.

    > A on po prostu stwierdził (teraz tak wnioskuje) ze skoro klient kłótliwy
    > to niech odsyła - bedziemy mieli i towar i kase.

    I dlatego paczki nie odebrał? Trochę nie do końca rozumiem Twój tok
    rozumowania.
    >>>
    >>>> 3) Że złożono oświadczenie o niegodności towaru z umową (bo amo
    >>>> odesłanie, to trochę jakby coś innego).
    >>> Jest cała korespondencja mailowa w której tłumacze sprzedawcy czym
    >>> sie rozni zwrot w ciagu 14 dni bez podania przyczyny od zwrotu z
    >>> tytułu niezgodnosci i jaki jest powód mojego zwrotu.
    >> I sprzedawca kazał Ci wysłać przedmiot?
    > Tak. Stwierdził ze niby za pierwszym razem zle go poinformowałem ze
    > wysyłam jako odstapienie od umowy w terminie 14dni.
    > Ale skoro to reklamacja to zupełnie inna sprawa i ze mam odesłac.

    I nie odebrał tej drugiej paczki? Czy wysłałeś mu bez uzgodnienia za
    zaliczeniem pocztowym - o widziałem takich "cwaniaków" :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1