  • Data: 2019-01-12 19:59:56
    Temat: Re: Sprzedawca złodziej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Na razie, to on w ogóle Cię lekceważy. Spór sie zacznie.

    To tez prawda. Niemniej gdyby argumentował ze odesłałem mu cos innego to
    by to napisał. A on nie pisze nic poza odpowiedzia na komentarz
    negatywny.

    > To punkt dla Ciebie. Wyślij mu listem poleconym odstąpienie od umowy
    > z prośbą o wskazanie, gdzie i jak masz mu wysłać towar.

    Alez ja juz mu to odesłałem ponownie bo sadziłem, ze po wymianie
    korespondencji w koncu zrozumiał co i jak.
    A on po prostu stwierdził (teraz tak wnioskuje) ze skoro klient kłótliwy
    to niech odsyła - bedziemy mieli i towar i kase.

    > I sprzedawca kazał Ci wysłać przedmiot?

    Tak. Stwierdził ze niby za pierwszym razem zle go poinformowałem ze
    wysyłam jako odstapienie od umowy w terminie 14dni.
    Ale skoro to reklamacja to zupełnie inna sprawa i ze mam odesłac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."