  • 1. Data: 2004-10-21 11:23:46
    Temat: Sprawa cywilna bez pozwu ?
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Witam

    Dostalem wezwanie z Sadu do "stawienia sie jako pozwany , w celu
    przesluchania w charakterze strony w sprawie...".
    Niestety do pisma nie jest dolaczony pozew wiec nie zostalem poinformowany o
    co zastalem pozwany. Czy mam obowiazek
    sie stawic. Czy sad ( lub strona wnoszaca pozew) ma obowiazek doreczyc mi
    pozew ? W/g mnie tak. Czy znajde to gdzies w KPC ?

    --
    pozdrawiam
    Pawel

    www.wSopocie.spanie.pl

  • 2. Data: 2004-10-21 16:29:43
    Temat: Re: Sprawa cywilna bez pozwu ?
    Od: pawap <p...@i...pl>

    Użytkownik Pawel Galinski napisał:
> [...]
    > sie stawic. Czy sad ( lub strona wnoszaca pozew) ma obowiazek doreczyc mi
    > pozew ? W/g mnie tak. Czy znajde to gdzies w KPC ?

    ciekawy przypadek
    jesli ktos jest pozwany to zgodnie z 206 kpc powinien dostac odpis pozwu
    moze mialo miejsce wezwanie do wziecia udzialu w sprawie w charakterze
    pozwanego ale imho tez odpis powinien byc doreczony - 198 par 1 kpc
    moze wczesniej byl polecony i 2 awiza wiec doreczenie zastepcze
    licze na info jak to sie skonczy
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-10-23 22:27:57
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik pawap napisał(a) w wiadomości

> [...]
    > pozwanego ale imho tez odpis powinien byc doreczony - 198 par 1 kpc
    > moze wczesniej byl polecony i 2 awiza wiec doreczenie zastepcze

    Chyba banalny przypadek. Po prostu pozew został doręczony przez awizo. Poczty
    się nie odbiera a potem zdziwienie przy spotkaniu z komornikiem.

    --
    JOHNSON :)