  • 1. Data: 2004-10-21 10:43:03
    Temat: Jaki termin odwołania od komornika?
    Od: "Maciek" <j...@W...gazeta.pl>

    Do mojej firmy przyszło pismo od komornika, w sprawie zajęcia wynagrodzenia.
    Nie zgadzam się z tym zajęciem i chcę złozyć odwołanie. Jaki mam na to termin?
    Co nalezy zrobić, jak termin zostanie przekroczony?
    O zajęciu dowiedziałem się z firmy, jako, że nie przebywam pod adresem
    zameldowania, nie odebrałem zawiadomienia, które najprawdopodobniej przyszło
    pocztą. Jeżeli pisma nie otrzymałem, to jaki jest termin składania skarg.

  • 2. Data: 2004-10-21 11:13:50
    Temat: Re: Jaki termin odwołania od komornika?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2004 10:43:03 +0000 (UTC), Maciek naskrobał(a):

> [...]
    > pocztą. Jeżeli pisma nie otrzymałem, to jaki jest termin składania skarg.

    wyjmij pismo skieruj główke na sam dół tekstu - tak zgadza sie, pisze jak
    byk pod pouczeniem.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-10-21 11:48:50
    Od: "Maciek" <j...@N...gazeta.pl>

    Sebol <lobo_(usun_to)@autograf.pl> napisał(a):

    > Dnia Thu, 21 Oct 2004 10:43:03 +0000 (UTC), Maciek naskrobał(a):

    > ?
    >
    > wyjmij pismo skieruj główke na sam dół tekstu - tak zgadza sie, pisze jak
    > byk pod pouczeniem.

    To nie takie proste jak myslisz. Wiem o 7 dniach, tylko powtarzam: nie
    odebrałem pisma, bo nie przebywam pod adresem zameldowania, w tej firmie do
    której doszło pismo już nie pracuję(umowa rozwiązana dokładnie 15 dni, przed
    wpływem pisma od komornika). Tak więc wiem o egzekucji, ale dowiedziałem się
    raczej przez przypadek.
    Skoro nie odebrałem pisma, to od którego momentu mam liczyć 7 dni?
    Co nalezy zrobić, jak termin zostanie przekroczony?

  • 4. Data: 2004-10-21 17:29:32
    Od: pawap <p...@i...pl>

> [...]
    > Skoro nie odebrałem pisma, to od którego momentu mam liczyć 7 dni?
    > Co nalezy zrobić, jak termin zostanie przekroczony?

    od momentu gdy pismo zostalo doreczone, nawet zastępczo

  • 5. Data: 2004-10-21 19:46:19
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2004 11:48:50 +0000 (UTC), Maciek naskrobał(a):

> [...]
    > Skoro nie odebrałem pisma, to od którego momentu mam liczyć 7 dni?
    > Co nalezy zrobić, jak termin zostanie przekroczony?

    wniosek o przywrócenie terminu złożenia zażalenia do sądu lub powództwo
    przeciwegzekucyjne jeżeli sam tytuł wykonawczy jest wadliwy.