  • 1. Data: 2004-10-21 10:15:06
    Temat: czas naprawy samochodu
    Od: "Flin" <f...@g...pl>

    Witam,

    czy istnieją jakieś zasady "prawa i obowiązki" mechanika/blacharza wobec
    właściciela samochodu w kontekście czasu naprawy samochodu? Oddałem samochód
    do naprawy do człowieka z polecenia. Uszkodzenie nie było duże, więc
    spodziewałem się że w tydzień odzyskam auto, jednak minęło już chyba 5
    tygodni a naprawiający po raz kolejny odkłada termin oddania auta. Za każdym
    razem w momencie pojawienia się o umówionej wcześniej godzinie i dniu
    informuje, że właśnie zaczyna lakierować bo wcześniej nie mógł z różnych
    wymyślonych na poczekaniu powodów. Trwa to już tak długo, że zaczynam wątpić
    czy kiedykolwiek koleś zrobi mi ten samochód. Czy istnieje sposób aby
    przymusić go do sprężania się?

    Samochód formalnie należy do banku, który kredytuje jego zakup. Oczywiście
    płacę ratę kredytu mimo, że nie pamiętam już jak przemiot umowy kredytowej
    wygląda. To wydaje się śmieszne (mam na myśli raczej czarny humor).

    pozdrawiam
    Flin