  • 11. Data: 2004-06-22 09:12:07
    Temat: Re: Sposoby egzekwowania alimentow od ojca
    Od: gumis <g...@g...pl>

    bella wrote:

    > to jest najbardziej rozsadne- ale kolezanka musi pójsc ze swoim wyrokiem
    > zasadzajacym alimenty

    To jest akurat oczywiste :) Czy jakies dodatkowe dokumenty beda
    potrzebne ? Typu aktu urodzenia dziecka czy cus w tym stylu ?

    > co? wysmieja cie i karza puknac ise w czólko.

    Wiesz, ja czasami mam bardzo duza gembe i na dzien dobry po takim
    tekscie bym poprosil komendanta, a pozniej byloby ostrzej.
    Nie lubie jak sie mnie traktuje niepowaznie:)

    A tak na serio to skad sie biora te dziesiatki tysiecy spraw w sadzie
    o nieplacenie alimentow rocznie ? No przeciez jakos trzeba to zglosic.
    I wlasnie o to mi chodzi - jak to zglosic.

    > jejku, bierzesz czysta kartke i piszesz zwykle podanie.

    OK, myslalem, ze musi byc wg jakiegos wzoru.

    > nadzieja matka glupich (za przeproszeniem). w tym kraju nie ma
    > sprawiedliwosci.

    Wiem, ze nie ma i ze trzeba walczyc o swoje, ja sie pytam czysto
    teoretycznie czy w temacie nieplacenia aliementow tez jest pojecie
    recydywy. Bo moze takie pojecie juz w ogole nie istnieje :)

    Gumis

  • 12. Data: 2004-06-22 11:51:10
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "gumis" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To jest akurat oczywiste :) Czy jakies dodatkowe dokumenty beda
    > potrzebne ? Typu aktu urodzenia dziecka czy cus w tym stylu ?

    nie, zacytowałam ci chyba cały artykuł dot. dochodzenia rozszczeń od
    pracodawcy.

> [...]
    > o nieplacenie alimentow rocznie ? No przeciez jakos trzeba to zglosic.
    > I wlasnie o to mi chodzi - jak to zglosic.

    biorą się, bo ludzie w nadziei na sprawiedliwość wnoszą pozwy........tylko
    co z tego że go zamkną "trochę" w końcu, ajk i tak nie dpstaniesz
    pieniędzy????? póki nie będzie rozsądnego rozwiązania ustawodawczego niczego
    w sądzie skutecznie nie wyegzekwujesz.....

  • 13. Data: 2004-06-22 11:51:46
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    my.home.or.workplace.pl.
    ..
    > Przeglądam pl.soc.prawo

    > Można bezpośrednio u pracodawcy tylko w sprawach alimentacyjnych,
    > czy we wszystkich gdzie mamy tytuł z klauzulą?

    musi być klauzula wykonalności nadana..........akurat w przypadku alimentów
    sąd nadaje ją z urzędu.......

  • 14. Data: 2004-06-22 19:46:16
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Nie mozecie isc do pracodawcy. To zadanie komornika. Co by to bylo gdyby
    > kazdy wierzyciel chodzil do pracodawcy dluznika ... ;)

    Oki, oki, kajam sie przed szacownym gronem ;) Nie wiedzialem, ze
    alimenty sa tutaj wyjatkiem ...