  • 11. Data: 2004-09-02 19:51:29
    Temat: Re: Sposob na niezapalacone mandaty
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    anita wrote:
    > nie o to chodzi. Fiskalizm panstwa jest doprowadzony do granic absurdu. Nie
    > chce zeby panstwo dawolo cokolwiek, chce tylko zeby pozwolilo normalnie zyc

    Co mają mandaty wspólnego z fiskalizmem?
    I tak są za niskie.

    KG

  • 12. Data: 2004-09-02 20:21:51
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik anita napisał:
    > nie o to chodzi. Fiskalizm panstwa jest doprowadzony do granic absurdu. Nie
    > chce zeby panstwo dawolo cokolwiek, chce tylko zeby pozwolilo normalnie zyc

    zeby pozwolilo normalnie zyc musi miec jakies dochody, a te m.in.
    pochodza z mandatow ;)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2004-09-03 00:23:46
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    scream wrote:

    > zeby pozwolilo normalnie zyc musi miec jakies dochody, a te m.in.
    > pochodza z mandatow ;)

    W koncu gdzies, co każdą godzinę dzień w dzień przez cały okrągły rok trzeba
    znaleźć 13.500,- zł na utrzymanie dworu mgr Golenia, a i za opieke zdrowotną
    takich biedaków, jak np. państwa Oleksych, Pastusiaków itd też trzeba
    płacić.

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 14. Data: 2004-09-03 06:38:14
    Od: "Figaro" <l...@w...pl>

    > Co mają mandaty wspólnego z fiskalizmem?
    > I tak są za niskie.

    taaaaa, za to pensje są za..... ście wysokie. Niektórym dowalą nawet 400 zł
    na miesiąc.

  • 15. Data: 2004-09-03 07:10:05
    Od: "jw73" <j...@g...pl>

    A może prościej jest nie popełniać wykroczeń ??? Wtedy można zapomnieć o
    mandatach.
    Pozdrawiam.
    jw73

  • 16. Data: 2004-09-03 08:27:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a ja bym tak wszystkim gwalcicielem kutasa obcinala

    nawet mężom na które żony doniesienia składają ? :)

    Bo sie zdarza (zwlaszcza przy rozwodach) :)

    Obcinanie dobre ale dla pedpofilow (nie na slowo, gdy sa niepodwazalne
    dowody)

    P.

  • 17. Data: 2004-09-03 08:29:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > <
    > <
    >
    > masz chyba jakies problemy z wlaosna osobowoscia!!!!
    >
    > zwal se od czasu do czasu i ci przejdzie

    wyruchal Cie ktos na ulicy ze sobie pozwole zapytac ?

    P.

  • 18. Data: 2004-09-03 15:53:16
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Figaro wrote:
    > taaaaa, za to pensje są za..... ście wysokie.

    A mandaty to za niewinność rozdają?

    KG

  • 19. Data: 2004-09-04 18:27:59
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sero wrote:
    > No nie wiem.

    Wszystko co napisałeś nie przeczy tezie, że mandaty, a także grzywny
    orzekane przez sąd, są za niskie. Zupełnie odrębną sprawą jest to, jakie
    wykroczenia powinny być surowiej karane.

    KG

  • 20. Data: 2004-09-04 19:13:37
    Od: Sero <s...@e...pl>

    kam wrote:

    > I tak są za niskie.

    No nie wiem.
    Dostalem 400zl za skret w prawo, w miejscu gdzie byl zakaz skretu. Wg
    taryfikatora max to 200zl za to. Nie dostalem zadnych punktow (w takim
    razie wg tego algorytmu nie powinienem placic?). Zagrozenia ZADNEGO nie
    spowodowalem, w przeciwienstwie do policjanta, ktory mnie zatrzymywal i
    przy okazji wywolal maly chaos na skrzyzowaniu.
    Dla mnie 400zl to sporo, tymbardziej, ze nie dalej jak 2 miesiace wczesniej
    moja matka miala wypadek. Facet wyjechal z drogi podporzadkowanej,
    przekraczajac przy tym dozwolona predkosc, i dosc solidnie walnal w
    samoachod. Wszyscy sie dziwili, ze nikomu nic sie nie stalo, bo samochod
    poszedl do kasacji. Kilka miesiecy trzeba bylo czekac az ubezpieczalnia
    wyplaci kase... wiecie jak wysoki mandat dostal sprawca wypadku? 300zl...
    Jeszcze moge dolozyc do tego historyjke o miom koledze, ktory dostal 50zl za
    przechodzenie przez trawnik. Ile razy dziennie przechodzicie przez
    trawnik...? ewidentnie policjanowi sie nudzilo.
    Nargorszy jest ten system awansow i dzialajacy w nim mlodzi policjanci. Zeby
    awansowac potrzebuja jakies punkty, jeszcze do tego musza wykazywac sie
    dzialaniem. Potem taki policjant sie caly czas opierdala i na koniec dnia
    sobie zlapie paru ludzi na przechodzeniu przez trawnik, zeby mial o czym
    raport napisac i zeby go nie wywalili z pracy przed najblizsza wyplata...