  • 1. Data: 2004-09-02 16:33:58
    Temat: Sposob na niezapalacone mandaty
    Od: Kaktus <K...@o...pl>

    Tak siedze i mysle i kombinuje czytalem o tym zjawisku o roznych planach
    nawet zwiazanych z odbieraniem samochodow... A ja mam bardzo prosta
    koncepcje. Skoro mandat zostal przyjety i nie zaplacony to punkty ktore
    sa na koncie rowniez nie powinny byc z niego zdjete ! Pomysl prosty
    wrecz banalny i jaki korzystny. Zaraz by sie wszystkie mandaciki stare
    zaplacilo w obawie utrata prawa jazdy z powodu zalegajacych na koncie
    punktow !

  • 2. Data: 2004-09-02 17:02:42
    Temat: Re: Sposob na niezapalacone mandaty
    Od: "anita" <a...@w...pl>

    a ja bym tak wszystkim gwalcicielem kutasa obcinala

    anne co nie lubi psycholi

  • 3. Data: 2004-09-02 17:08:16
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    anita wrote:
    > a ja bym tak wszystkim gwalcicielem kutasa obcinala
    >
    > anne co nie lubi psycholi

    doskonaly argument przeciw...

    --
    VoMi7

  • 4. Data: 2004-09-02 17:09:52
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

  • 5. Data: 2004-09-02 17:11:48
    Od: "anita" <a...@w...pl>

    Kaktus
    wiesz jaki jest doskonaly sposob na hartowanie stali

    <
    <

    masz chyba jakies problemy z wlaosna osobowoscia!!!!

    zwal se od czasu do czasu i ci przejdzie

  • 6. Data: 2004-09-02 17:13:47
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    anita wrote:

    > masz chyba jakies problemy z wlaosna osobowoscia!!!!
    >
    > zwal se od czasu do czasu i ci przejdzie

    brawooooo

    --
    VoMi7

  • 7. Data: 2004-09-02 17:26:00
    Od: "anita" <a...@w...pl>

    Jakis czas temu widzialem gdzies w poscie (podobny watek) na tej grupie
    napisane, ze: " Miara sily panstwa jest ilosc wydanych tytulow
    egzekucyjnych".
    A tu znowu jakis "Stalin bis".
    Koledzy panstwo powinno sie zajac gospodarka i pomyslnoscia obywateli. Te
    mandaty teraz to jest glownie fiskalizm panstwa.
    Duza ich czesc nie powinna byc wystawiana , na pewno nie na takie kwoty.
    A te cale Straze Miejskie i te ich blokady to na Madagaskar.

    anitka cizia

  • 8. Data: 2004-09-02 17:47:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "anita" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > anne co nie lubi psycholi

    A wiesz ilu gwałcicieli rzeczonego instrumentu do tego nie używa? Nie używa,
    bo sobie tak naprawdę wcale nie łatwo trafić w taką miotającą się panienkę.
    Z tym, ze jak Ci to paluszkiem zrobi, to też nie będzie zadowolona pewnie.
    Więc trzeba by mu trochę więcej rzeczy poobcinać dla pewności.

  • 9. Data: 2004-09-02 19:31:31
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik anita napisał:
    > Koledzy panstwo powinno sie zajac gospodarka i pomyslnoscia obywateli. Te
    > mandaty teraz to jest glownie fiskalizm panstwa.

    Głupiaś. Co to za państwo, gdzie nie można egzekwować prawa? I dlaczego
    wyznajesz zasade, ze panstwo powinno przede wszystkim dawac, a obywatel
    ma nie robic nic?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2004-09-02 19:49:32
    Od: "anita" <a...@w...pl>

    > Głupiaś.

    nie o to chodzi. Fiskalizm panstwa jest doprowadzony do granic absurdu. Nie
    chce zeby panstwo dawolo cokolwiek, chce tylko zeby pozwolilo normalnie zyc