  • 1. Data: 2004-09-02 14:06:52
    Temat: co zrobić moge?
    Od: "Stefano" <j...@N...gazeta.pl>

    Oddałem pewne urządzenie do serwisu w celu wykonania przeglądu i
    konserwacji - koszt ok. 1400 zł. Panowie konserwujący urządzenie po dwóch
    dniach zadzwonili i powiedzieli że jest zepsuta cewka i będzie się należeć
    1500 zł więcej. Urządzenie wcześniej działało bez problemów i nagle w
    serwisie przestało. powiedziałem że nie zapłacę nic ponad umówioną strawke
    wiec stwierdzili że nie wydadzą mi urządzenia. Udało mi się w końcu
    wytargować sposób zapłaty - przelew 30 dni. Podpisałem fakturę, dzięki czemu
    mogłem odebrać sprzęt, na której oprócz standardowych czynności serwisowych
    widnieje wymiana czegoś co moim zdaniem uszkodzono w serwisie. Zastanawiam
    się co mogę teraz zrobić. Nie zamierzam płacić nic ponad ustaloną kwotę. Co
    mogę zrobić? Zapłacić tyle ile wynikało z mojego zlecenia i czekać aż
    podadzą mnie do sądu? gdzie się mogę zwrócić z tą sprawą?