  • 1. Data: 2004-09-02 12:45:11
    Temat: dyplom zmiana nazwiska pomocy!
    Od: "zymla" <z...@n...pl>

    witam, mam ogromna prosbe zaistaniala taka sytuacja
    kobieta w miesiac po obronie pracy mgr zmienila nazwisko. Dyplom, zostal
    wystawiony na nazwsiko pod ktorym studiowala, ale nigdy nie został
    odebrany. Teraz chcialaby aby jej wystawic nowy z aktualnym nazwiskiem.
    Pytanie czy skoro bronila sie pod iksinska i na to nazwsiko sa wszystkie
    protokoly itp. mozna na podstawie Dziennik ustaw Nr 81, poz.907 z dnia
    29.09.2000 paragrafu 11 wystawic jej nowy dokument z nowym nazwiskiem:) mam
    nadzieje ze ni zagmatwalam barzd prosze o pomoc:)

  • 2. Data: 2004-09-02 13:20:19
    Temat: Re: dyplom zmiana nazwiska pomocy!
    Od: bonq<g...@x...pf.pl>

    a w czym problem? przeciez to ze dyplom jest na inne nazwisko wcale nie znaczy
    ze jest on niewazny... tylko ze wystawiony na panienskie i latwo mozna to udowodnic
    nie wiem dlaczego sie tak przejmujesz ta sprawa (???)
    prawdopodobnie w podobnej sytuacji jest wiekszosc kobiet i wcale nie robia z
    tego tragedii
    pozdr

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-09-02 14:01:36
    Od: "Polikarp_1973" <s...@p...onet.pl>

    Przecież mając stare nazwisko i dowód osobisty z nowym nazwiskiem spokojnie
    może sposługiwać sie dokumentem, który zostanie wystawiony tak czy siak

  • 4. Data: 2004-09-02 14:25:58
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    dzieki za uwagi, nie o to chodzi:))) to ja wstawie ten dyplom, kobieta
    troszke namieszala, gdyz po obronie wrocila do panienskiego, potem wyszla za
    maz , w zwiazku z tym ma dokumenty na 3 nazwiska i chciala uproscic swoja
    sytauacje, a ja chcialam jej w tym pomoc nie wiem tylko czy ten przepis moge
    zinterpretowac wlasnie w ten sposob:) ze skoro obrona nastapila pod
    iksinska, a nazwisko w m-c pozniej czy moge wstecz jej wystawic na to nowe:)