  • 31. Data: 2008-01-22 19:40:10
    Temat: Re: Spor z allegro o zaiweszenie konta !
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 19:45:46 +0100, dekazzze napisał(a):

    > nie prawda, ale faktem jest, że rozmowa z psychopatycznym trollem nic nie
    > da...

    Oj, jeszcze troszkę :-) Już taki tłuściutki się robi :-) Taki ładny tłusty
    troll.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 32. Data: 2008-01-22 20:37:38
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Przemysław Bernat pisze:
    > Pogratulować właścicielowi. Przy takim obrocie uzależnić istnienie firmy od
    > jednego konta na Allegro to trzeba mieć nierówno pod sufitem. Ale to już o
    > Tobie wiemy :-)

    ekhm :) Ja na allegro mialem obroty kilkanascie tysiecy zlotych
    miesiecznie nawet. Tyle ze ja stosowalem sie do regulaminu, a jak byly
    jakies problemy to je wyjasnialem.
    Tak sobie mysle, ze jesli MT do allegro pisze takim samym tonem jak
    tutaj, to sie nie dziwie ze jakis admin lache na nim polozyl ;) Za
    swinie by sie wzial, a nie pcha sie do prowadzenia biznesu

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 33. Data: 2008-01-22 20:45:51
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Sigma" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2008-01-22 15:34 MT pięknie wystukał/a:
    > Pewnie byly to ufoludki.
    > http://www.allegro.pl/show_user.php?new_form=1&searc
    h=miet
    > http://www.allegro.pl/show_user.php?new_form=1&searc
    h=polpak&p=8&p=19
    > http://www.allegro.pl/show_user.php?new_form=1&searc
    h=magicbox2

    > No proszę. Aż 3 konta tam załozyłeś. Czyli jesteś oszust.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Możesz rozwinąć?

    Piotr

  • 34. Data: 2008-01-22 20:53:13
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    > To może włożysz trochę trudu, przeczytasz regulamin i dowiesz się, że
    > zabronione jest korzystanie przez jedną
    > osobę z kilku kont.

    ROTFL do kwadratu. Może sam przeczytaj regulamin.

    Albo pomoc:
    http://www.allegro.pl/help_item.php?tid=71&item=309&
    zoom=N

    Piotr

  • 35. Data: 2008-01-22 20:57:47
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 21:45:51 +0100, PiotRek napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Możesz rozwinąć?

    Regulamin Allegro:

    5.12. Niedopuszczalne jest posiadanie przez Użytkownika dodatkowych kont,
    które służą unikaniu zapłaty za prowizje i w jakikolwiek inny sposób są
    wykorzystywane do łamania postanowień niniejszego Regulaminu.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 36. Data: 2008-01-22 21:04:59
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    ^^^^

> [...]
    > które służą unikaniu zapłaty za prowizje i w jakikolwiek inny sposób są
    > wykorzystywane do łamania postanowień niniejszego Regulaminu.

    Nie wiem, co MT napisał (bo mam go w KF-ie). Jeżeli dodatkowe
    konta zostały założone w celu opisanym w przytoczonym przez Ciebie
    punkcie Regulaminu, to oczywiście masz rację.
    Ale z Twojego (podkreślonego przeze mnie) zdania to nijak nie wynika,
    dlatego poprosiłem o rozwinięcie.

    Piotr

  • 37. Data: 2008-01-22 21:05:42
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Ale z Twojego (podkreślonego przeze mnie) zdania to nijak nie wynika,
    > dlatego poprosiłem o rozwinięcie.

    Przepraszam, nie z Twojego zdania, lecz ze zdania Sigmy.

    Piotr

  • 38. Data: 2008-01-22 21:08:39
    Od: WitCha <c...@d...vito>

> [...]

    > tutaj, to sie nie dziwie ze jakis admin lache na nim polozyl ;) Za
    > swinie by sie wzial, a nie pcha sie do prowadzenia biznesu

    Czym Ci się świnie naraziły?

    --

    Pozdrowienia

  • 39. Data: 2008-01-22 21:25:57
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Oj, jeszcze troszkę :-) Już taki tłuściutki się robi :-) Taki ładny tłusty
    > troll.

    hehe fektycznie on jest w tej chwili numer jednen;)
    przynajmniej będzie miał co wnukom opowiadać..

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 40. Data: 2008-01-22 22:00:48
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    PiotRek pisze:
    > Użytkownik "Sigma" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > W dniu 2008-01-22 15:34 MT pięknie wystukał/a:
> [...]

    Bez rozwijania tego konkretnego przypadku: za kazdym razem pisze co
    innego. Wątek zaczal od slow: "Tydzien temu allegro zawiesilo mi nowo
    otwarte konto" gdy tymczasem na apa meczy nas tym od grudnia. Nawet w
    trakcie tego watku zmienia zeznania. Ergo: oszust