  • 1. Data: 2008-01-22 14:02:09
    Temat: Spor z allegro o zaiweszenie konta !
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Tydzien temu allegro zawiesilo mi nowo otwarte konto zdazylem dokonac kilku
    transakcji i otrzymalem info ze korzystam z wielu kont aby uniknac placenia
    prowizji.

    Po kilkudniowym szukaniu okazalo sie ze faktycznie mam takie konto zalozne w
    2000 roku i mam na nim dlug 31zl. Prawde mowiac zglupialem bo 8 lat to szmat
    czasu a nie mialem pojecia ze takie konto istnieje. Wplacilem pieniazki za
    prowizje na tym koncie mimo tego ze zaleglosc jest przedawniona od wielu lat
    ,allegro zaksiegowalo je na swoim koncie i do dzis nie mam zadnej odpowiedzi
    co z blokada konta nowego i starego.

    Dodam tylkoze przez ponad 7 lat korzystalem z innego konta na moje dane
    osobowe placac wszelkie prowizje i nawet mam 2zl nadplaty.

    Dzwonilem dzis do inspekcji handlowej ale stwoerdzili ze taki spor ich nie
    interesuje.

    Problem jest tego rodzaju ze zawieszjac mi konto allegro zablokowalo
    mozliwsc i kupna i sprzedazy oraz zalozenia nowego konta , prawde mowiac
    bezpodstawnie. Jak podejsc do problemu i czego rzadac w pozwie sadowym zeby
    mialo to rece i nogi.

    Oczywiscie wiadomo ze chcialbym dalej moc korzystac z serwisu allegro.

  • 2. Data: 2008-01-22 14:13:00
    Temat: Re: Spor z allegro o zaiweszenie konta !
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Moje prywatne zdanie nie ma nic wspolnego z Polskim Prawem i
    sprawiedliwoscia ktorem mam zamiar domagac sie przed teoretycznie
    niezawislym sadem.

    Los nie ma tu nic do rzeczy utopilem zbyt duzo kasy zeby nieodpowiedzialni
    admini z allegro robili sobie zabawe czyims kosztem.

  • 3. Data: 2008-01-22 14:14:54
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "MT" <a...@n...www> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie wiadomo ze chcialbym dalej moc korzystac z serwisu allegro.

    W sumie to dziwne biorac pod uwage jakie masz zdanie na temat allegro i
    pracownikow allegro [vide twoje posty na grupie allegrowej]. Powinienes
    raczej byc wdzieczny losowi, ze nie musisz juz korzystac z serwisu o ktorym
    wypowiadasz sie tak negatywnie:)

    HaNkA

  • 4. Data: 2008-01-22 14:22:13
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Moje zdanie na temat serwisu z ktorego korzystam jest wynikiem dzialan jego
    pracownikow i nie ma nic wspolnego z checia czy niechecia do korzystania z
    serwisu.

    Jesli uruchamia sie taki serwis i trabi o tym na lewo i prawo w TV trzeba
    zapewnic uzytkownikom mozliwosc normalnego korzystania z tego serwisu.
    Jesli uniemozliwia sie korzystanie bez uzasadnienia jest to klamstwo
    reklamowe.
    Allegro oklamuje mnie ze moge kupowac i sprzedawac a nie moge !
    .

  • 5. Data: 2008-01-22 14:23:55
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 15:13:00 +0100, MT napisał(a):

    > Los nie ma tu nic do rzeczy utopilem zbyt duzo kasy zeby nieodpowiedzialni
    > admini z allegro robili sobie zabawe czyims kosztem.

    Myślisz, że to oni założyli Ci konto w 2000 roku? Fstrząsające!

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 6. Data: 2008-01-22 14:34:15
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Pewnie byly to ufoludki.
    http://www.allegro.pl/show_user.php?new_form=1&searc
    h=miet
    http://www.allegro.pl/show_user.php?new_form=1&searc
    h=polpak&p=8&p=19
    http://www.allegro.pl/show_user.php?new_form=1&searc
    h=magicbox2

  • 7. Data: 2008-01-22 14:36:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MT wrote:
> [...]
    > klamstwo reklamowe.
    > Allegro oklamuje mnie ze moge kupowac i sprzedawac a nie moge !

    Ile ty masz lat? 13?

  • 8. Data: 2008-01-22 14:39:15
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Jaki to ma zwiazek z pytaniem ?

  • 9. Data: 2008-01-22 14:55:35
    Od: "Fotelik" <f...@p...onet.pl>

    > Jaki to ma zwiazek z pytaniem ?

    Bo na allegro mogą działać Ci co mają skończone 18 lat
    Po za tym takiego bura....(dopisz sobie) tez bym nie wpuścił
    Nie zapłaciłeś kasy i jeszcze masz pretensje
    Jak wpłąciłeś to przeproś że z tak dużym opóźnieniem
    i popros o odblokowanie a nie sądem straszysz.
    To tak na przysżłość.

    Na razie wyglądasz na cwaniaka a takim prawidłowo że allegro blokuje dostęp.
    Poźniej na wygranej aukcji pisałby w komentarzach że towaru nie dostał bo
    nie wpłacił
    i że ktoś miał czelnośc go na BL wrzucić

  • 10. Data: 2008-01-22 14:59:53
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    MT pisze:
    [...]

    Wychodzi na to ze nie tylko troll ale i klamca. Bo na alt.pl.allegro
    zupelnie inaczej sprawe opisujesz

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';