  • 41. Data: 2008-01-23 10:38:28
    Temat: Re: Spor z allegro o zaiweszenie konta !
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 22 Jan 2008 22:04:59 +0100,
    PiotRek <b...@g...pl.invalid> screamed:

    > Nie wiem, co MT napisał (bo mam go w KF-ie). Jeżeli dodatkowe
    > konta zostały założone w celu opisanym w przytoczonym przez Ciebie
    > punkcie Regulaminu, to oczywiście masz rację.
    > Ale z Twojego (podkreślonego przeze mnie) zdania to nijak nie wynika,
    > dlatego poprosiłem o rozwinięcie.

    To wejdź na google news i doczytaj. Nie ma sensu mnożyć bytów...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 11:38:02 user up 11595 days, 23:33, 1 user, load average: 0.86, 0.81, 0.87 ]

    Those who can, do, those who can't, teach. -- George Bernard Shaw

  • 42. Data: 2008-01-23 11:31:12
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości

    > Bez rozwijania tego konkretnego przypadku: za kazdym razem pisze co
    > innego. Wątek zaczal od slow: "Tydzien temu allegro zawiesilo mi nowo
    > otwarte konto" gdy tymczasem na apa meczy nas tym od grudnia. Nawet w
    > trakcie tego watku zmienia zeznania. Ergo: oszust

    Co na apa wyprawiał to wiem - właśnie po paru jego wybrykach tamże
    umieściłem go w plonkownicy. :-)

    Piotr