  • 21. Data: 2008-01-22 17:14:02
    Temat: Re: Spor z allegro o zaiweszenie konta !
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Trolom powiedzialem na poczatku dziekuje !

    Sam ze soba? Schizofrenik!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 22. Data: 2008-01-22 17:15:28
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Mysallem ze to grupa prawnicza a okazuje sie ze same Trolle z niej
    korzystaja ?

  • 23. Data: 2008-01-22 17:19:29
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Mysallem ze to grupa prawnicza a okazuje sie ze same Trolle z niej
    > korzystaja ?

    Prawnicza? Problemy ze wzrokiem? Mania przesladowcza?
    Rosnij duzy.

    ;D

  • 24. Data: 2008-01-22 17:23:10
    Od: "MT" <a...@n...www>

    O co ty tomciu walczysz?

  • 25. Data: 2008-01-22 17:58:25
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-01-22 15:59 MT pięknie wystukał/a:
    > Zastanow sie jesli na alalegro Handluje od 8 lat czyli o wiele dluzej
    > niz niejeden pracownik tego serwisu jakim cudem moge miec 13 lat ?
    >
    > Pytanie jest proste i logiczne jakim paragrafem sie podeprzec zeby
    > cokolwiek wywalczyc z cwaniaki z alledrogo.

    Jest na Allegro taki cwaniak co handluje, a jak co do czego dojdzie to
    zasłania się swoim tatusiem. Nie wiedomo do tej pory czy to tatuś ma tam
    konto czy małoletni synuś.

  • 26. Data: 2008-01-22 18:00:02
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-01-22 15:34 MT pięknie wystukał/a:
    > Pewnie byly to ufoludki.
    > http://www.allegro.pl/show_user.php?new_form=1&searc
    h=miet
    > http://www.allegro.pl/show_user.php?new_form=1&searc
    h=polpak&p=8&p=19
    > http://www.allegro.pl/show_user.php?new_form=1&searc
    h=magicbox2

    No proszę. Aż 3 konta tam załozyłeś. Czyli jesteś oszust.

  • 27. Data: 2008-01-22 18:02:22
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-01-22 16:52 MT pięknie wystukał/a:
    > Wyobraz sobie ze ktos prowadzi firme i wiekszosc swojej produkcji
    > sprzedaje na aaleedro i nagle ni z gruszki niz pietruszki jego konto
    > jest zablokowane , a on codzinnie traci ponad 5000zl obrotu .I co ty na
    > to ?

    I bardzo dobrze!! Niech najpierw zlikwiduje swoje 2 oszukańcze konta!

  • 28. Data: 2008-01-22 18:34:54
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "MT" <a...@n...www> napisał w wiadomości

    > Jesli uruchamia sie taki serwis i trabi o tym na lewo i prawo w TV trzeba
    > zapewnic uzytkownikom mozliwosc normalnego korzystania z tego serwisu.
    > Jesli uniemozliwia sie korzystanie bez uzasadnienia jest to klamstwo
    > reklamowe.
    > Allegro oklamuje mnie ze moge kupowac i sprzedawac a nie moge !

    To może włożysz trochę trudu, przeczytasz regulamin i dowiesz się, że
    zabronione jest korzystanie przez jedną
    osobę z kilku kont.

  • 29. Data: 2008-01-22 18:45:46
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To może włożysz trochę trudu, przeczytasz regulamin i dowiesz się, że
    > zabronione jest korzystanie przez jedną
    > osobę z kilku kont.

    nie prawda, ale faktem jest, że rozmowa z psychopatycznym trollem nic nie
    da...

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 30. Data: 2008-01-22 18:49:04
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości

    > Tutejszym grupowiczom proponuje lekture MT na alt.pl.allegro, a
    > zobaczycie, że to co MT pisze tutaj ma sie tak do rzeczywistosci jak
    > dowcipowe rozdawanie rowerow na placu czerwonym ;) Albo to co pisze na
    > a.p.a - oba opisy roznia sie znacznie i podejrzewam ze juz sam MT nie
    > wie co jest prawda. To że jest trolem, to nie tylko moja opinia; co
    > kilka dni pisze nowy watek wymyslajac historie ktora ma zdyskredytowac
    > allegro, jego pracownikow lub innych grupowiczow.

    polecam także przykład zakładania nowego wątku co kilka minut przez tego
    śmiecia internetowego:

    http://groups.google.pl/group/alt.pl.allegro/topics?
    hl=pl&start=220&sa=N

    pzdr,