  • 11. Data: 2010-12-06 10:45:37
    Temat: Re: Spółka z o.o. - rezygnacja wszystkich członków zarządu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-06 11:34, spp pisze:

    > Likwiduje spółkę.
    > Majątek spółki to zupełnie coś innego niż majątek eks-zarządu.

    O tak, w przeciwieństwie do majątku eks-zarządu, majątku spółki może w
    ogóle nie być. Gdyby był, nikt by spółki nie "zostawiał" ;)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-12-06 13:24:46
    Od: "Maciek news" <p...@o...pl>

    > O tak, w przeciwieństwie do majątku eks-zarządu, majątku spółki może w
    > ogóle nie być. Gdyby był, nikt by spółki nie "zostawiał" ;)

    Ah, czyli o ile dobrze rozumiem kurator jest powoływany na koszt spółki, a
    jeśli spółka majątku nie posiada to na koszt podatników? ;) Czy wtedy na
    koszt eks-zarządu?

  • 13. Data: 2010-12-06 13:26:59
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 14:24, Maciek news pisze:

    > Ah, czyli o ile dobrze rozumiem kurator jest powoływany na koszt spółki,
    > a jeśli spółka majątku nie posiada to na koszt podatników?

    Można się starać żeby tak było ale najczęściej obywa się to na koszt ...
    wnioskującego. ;)

    --
    spp

  • 14. Data: 2010-12-06 13:38:00
    Od: "JeSt" <o...@w...eu>

    Użytkownik "Maciek news" napisał w wiadomości grup

    Witam :)

    Jestem członkiem zarządu dwuosobowej spółki z o.o. zawiązanej przez dwie
    osoby: Ja i prezes :)
    Co się stanie w momencie jednoczesnej rezygnacji obu członków zarządu?
    Zostaje pusta spółka 'widmo'?

    Zarząd to zarząd nawet jeśli są nim wspólnicy.
    Nie myl Zarządu ze wspólnikami.
    Zgromadzenie Wspólników musi podjąć stosowne
    uchwały np. o likwidacji Spółki i powołaniu likwidatora
    lub upadłości i wtedy sąd powoła syndyka.
    Nic nie ma za darmo.

  • 15. Data: 2010-12-06 13:42:48
    Od: "Maciek news" <p...@o...pl>

    > Można się starać żeby tak było ale najczęściej obywa się to na koszt ...
    > wnioskującego. ;)

    A kto powinien powiadomić KRS, skoro zarządu już nie ma? :)

  • 16. Data: 2010-12-06 13:43:06
    Od: "Maciek news" <p...@o...pl>

> [...]
    > Zgromadzenie Wspólników musi podjąć stosowne
    > uchwały np. o likwidacji Spółki i powołaniu likwidatora
    > lub upadłości i wtedy sąd powoła syndyka.

    A co się może stać jeśli ich nie podejmie?

  • 17. Data: 2010-12-06 13:47:02
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 14:42, Maciek news pisze:

    > A kto powinien powiadomić KRS, skoro zarządu już nie ma? :)

    Ten, kto ma w tym jakiś interes?
    Np. wierzyciel?

    --
    spp

  • 18. Data: 2010-12-06 14:52:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek news" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co się stanie w momencie jednoczesnej rezygnacji obu członków zarządu?
    > Zostaje pusta spółka 'widmo'?

    Do czasu powołania nowego Zarządu stary urzęduje :-)

  • 19. Data: 2010-12-06 15:26:49
    Od: "Maciek news" <p...@o...pl>

    On Mon, 06 Dec 2010 15:52:43 +0100, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:

    > Użytkownik "Maciek news" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Do czasu powołania nowego Zarządu stary urzęduje :-)

    A to nie jest czasem regulowane umową spółki?

  • 20. Data: 2010-12-06 16:03:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-06 15:52, Robert Tomasik pisze:
    > Do czasu powołania nowego Zarządu stary urzęduje :-)

    Nie w przypadku rezygnacji członków zarządu.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com