  • 1. Data: 2010-12-05 18:36:05
    Temat: złamana ręka, zwolnienie i odszkodowanie.
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Witam
    W dniu wczorajszym poślizgnąłem się i upałdem łamiąc jakąs kośc w lewj
    ręce. Przedramię poszło w gips na okres 4 tygodni. Ponieważ szpital nie
    wystawia zwolnienia, po takie mam się zgłosic w dniu jutrzejszym. I tu
    zapytanie. Ponieważ pracuję przy komputerze i jakoś mogłbym pracowac
    chciałbym zapytać czy rezygnacja ze zwolnienia pozbawia mnie otzrymania
    odszkodwania np z PZU jako oosby uzezpieczonej od nastepsw nieszczęsliwych
    wypadków. Innymi słowy czy musze mieć zwolnienie aby dochodzic
    odszkodowania

    aby wysłać maila: http://cerbermail.com/?0jU9s04Hei