  • 1. Data: 2010-12-06 09:57:00
    Temat: 2011 - nic nie ma na temat ko.uz.przych od umów autorskich
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Za parę dni już nowy rok a obywatele nie mają pojęcia
    jak sporządzać umowy z kontrachentami.

    Nic nie można zaplanować bo nic nie można znaleźdź
    na temat opodatkowania w 2011 r umów o dzieło.

    Podobno zniesione mają być 50% koszty
    uzyskania przychodów od praw autorskich a podatek ma
    być płacony od kwoty umownej, czyli bez żadnych kosztów
    tak jaby byśmy ich wogólw nie mieli, no i czy dochodowy
    zryczałtowany 20% czy taki jak od PIT czyli chyba 18%.

    My autorzy musimy wcześniej negocjować podwyższenie stawek
    kontrachentom aby oni nie byli zaskoczeni, że to aż tyle.

    Andrzej.

  • 2. Data: 2010-12-06 09:59:22
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.12.2010 10:57), NKAB - wrote:
> [...]
    >
    > My autorzy musimy wcześniej negocjować podwyższenie stawek
    > kontrachentom aby oni nie byli zaskoczeni, że to aż tyle.

    Ale przecież możecie zaliczyć rzeczywiste koszty. W twoim przypadku być
    może także słownik ortograficzny.

    p. m.

  • 3. Data: 2010-12-06 10:12:17
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Ale przecież możecie zaliczyć rzeczywiste koszty. W twoim przypadku być
    > może także słownik ortograficzny.
    >
    > p. m.

    Ale nadal nie wiemy jakie będą przepisy w 2011 r.

    Andrzej.
    PS
    Jak już wytykasz to pokaż palcem gdzie jest ten błąd bo ja nie widzę.

  • 4. Data: 2010-12-06 10:15:16
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    Użytkownik "NKAB -" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Jak już wytykasz to pokaż palcem gdzie jest ten błąd bo ja nie widzę.

    http://sjp.pwn.pl/slownik/2473549/kontrahent

    :>

    LH

  • 5. Data: 2010-12-06 10:24:18
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Lady_Heather <l...@g...pl> napisał(a):

    > http://sjp.pwn.pl/slownik/2473549/kontrahent

    A widzisz, bo ja chciałem być lepszym polakiem i uznałem,
    że ktoś chętnie skorzysta z moich usług.

    Andrzej.

  • 6. Data: 2010-12-06 10:41:58
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-06 11:12, NKAB - pisze:

    > Ale nadal nie wiemy jakie będą przepisy w 2011 r.

    A rok temu wiedziałeś, jakie będą przepisy w 2010? Nikt nic nie ogłosił
    (formalnie), więc nic się nie zmienia.

  • 7. Data: 2010-12-06 10:49:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.12.2010 11:12), NKAB - wrote:

    > Ale nadal nie wiemy jakie będą przepisy w 2011 r.

    Nadal też nie wiadomo żeby coś się miało zmienić w zaliczaniu
    rzeczywistych kosztów.

    > Andrzej.
    > PS
    > Jak już wytykasz to pokaż palcem gdzie jest ten błąd bo ja nie widzę.

    Już ci wytknięto. Swoją drogą - twoje pytanie jest widomym znakiem że to
    nie literówka - rzeczywiście słownik Ci się przyda.

    p. m.

  • 8. Data: 2010-12-07 08:54:15
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Już ci wytknięto. Swoją drogą - twoje pytanie jest widomym znakiem że to
    > nie literówka - rzeczywiście słownik Ci się przyda.

    Tak naprawdę to przy pisaniu lekko się zastanawiałem
    ale nie chciało mi się zaglądać do google, poprostu to
    nie jest dla mnie aż tak ważne.

    Dla bierzących potrzeb używam IE 5.5 bo w lapku mam już IE 8
    a tam jest już weryfikacja słownikowa dla formularzy.

    Dzięki za info chociaż Tusk w TV straszył, że to się zmieni.
    I tak muszę renegocjować umowy bo muszę uwzględnić wzrost
    kosztów utrzymania w nowym roku z powodu kumulującego się vatu
    w cenach wg mnie będzie tak ok 20% w górę.

    Andrzej.

  • 9. Data: 2010-12-07 15:04:38
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (07.12.2010 09:54), NKAB - wrote:

    > Tak naprawdę to przy pisaniu lekko się zastanawiałem
    > ale nie chciało mi się zaglądać do google, poprostu to
    > nie jest dla mnie aż tak ważne.

    Widzisz, dla Ciebie nie jest, ale dla innych - owszem.

    > Dla bierzących
    ^^^ - tak jak i to. Lekko się tylko zastanowiłeś i nie wydało
    ci się istotne?

    Kup ten słownik i wrzuć w koszty.

> [...]
    > kosztów utrzymania w nowym roku z powodu kumulującego się vatu
    > w cenach wg mnie będzie tak ok 20% w górę.

    A to czemu aż tyle? Masz wśród dostawców dóbr łańcuszek na przemian
    vatowców i nievatowców?

    p. m.

  • 10. Data: 2010-12-09 10:41:03
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Widzisz, dla Ciebie nie jest, ale dla innych - owszem.

    I tego właśnie nie rozumiem. Nie wiem czy w USA czy WB też
    są takie same kwiatki jak w naszym (łumen-łimin) ale te wszystkie
    dziwolongi powstawały w okresie totalnego niewolnictwa, bogaci nie
    mieli nic do roboty to wymyślali różne regułki.

    Teraz są inne czasy. W USA w latach gwałtownego rozwoju komputeryzacji
    ludzie zaczęli totalnie upraszczać język i nawet takiego "fakiu"
    nie potrzeba wymawiać ale wstrczy jeden gest - środkowy palec.

    > ^^^ - tak jak i to. Lekko się tylko zastanowiłeś i nie wydało
    > ci się istotne?
    >
    > Kup ten słownik i wrzuć w koszty.

    Nawet nie muszę kupować bo jest w Google ale jestem zbyt leniwy.
    Za wskazanie błędu dziękuję zapamiętam.

    > A to czemu aż tyle? Masz wśród dostawców dóbr łańcuszek na przemian
    > vatowców i nievatowców?

    Od 2004 jestem wyłącznie na umowach o dzieło u osób prawnych
    stąd ten wątek.

    Taka wysokość przewidywana jest z powodu podniesienia podaków vat
    przez cały świat. Bogaci dopuszczają się do zmowy przeciwko biednym.
    Ale świat się zmienia, naprawdę robi się rynkowy i nawet robol
    będzie domagał się podwyżki. Kwestia tyko czy jest on niezbędny,
    czy nie zastąpią go roboty i komputery.

    Andrzej.