  • 1. Data: 2010-12-06 02:29:02
    Temat: Spółka z o.o. - rezygnacja wszystkich członków zarządu
    Od: "Maciek news" <p...@o...pl>

    Witam :)

    Jestem członkiem zarządu dwuosobowej spółki z o.o. zawiązanej przez dwie
    osoby: Ja i prezes :)
    Co się stanie w momencie jednoczesnej rezygnacji obu członków zarządu?
    Zostaje pusta spółka 'widmo'?

  • 2. Data: 2010-12-06 05:20:59
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 03:29, Maciek news pisze:

    > Jestem członkiem zarządu dwuosobowej spółki z o.o. zawiązanej przez dwie
    > osoby: Ja i prezes :)
    > Co się stanie w momencie jednoczesnej rezygnacji obu członków zarządu?
    > Zostaje pusta spółka 'widmo'?

    Kurator sądowy.
    Na koszt spółki oczywiście.

    --
    spp

  • 3. Data: 2010-12-06 05:27:02
    Od: spp <s...@o...pl>

> [...]
    > osoby: Ja i prezes :)
    > Co się stanie w momencie jednoczesnej rezygnacji obu członków zarządu?

    A Rada Nadzorcza co na to?

    Gdyby nic albo gdyby jej nie było to kurator sądowy.
    Na koszt spółki oczywiście.

    --
    spp

  • 4. Data: 2010-12-06 09:22:17
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "spp" <s...@o...pl> napisał

    > A Rada Nadzorcza co na to?

    A musi być?

    K.

  • 5. Data: 2010-12-06 09:27:25
    Temat: Re: Spólka z o.o. - rezygnacja wszystkich czlonków zarzadu
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <op.vm9s6oj9ox25dl@skylife-laptop>, p...@o...pl says...>
    > Witam :)
    >
    > Jestem czlonkiem zarzadu dwuosobowej spólki z o.o. zawiazanej przez dwie
    > osoby: Ja i prezes :)
    > Co sie stanie w momencie jednoczesnej rezygnacji obu czlonków zarzadu?
    > Zostaje pusta spólka 'widmo'?

    Ten kto ma interes prawny wystepuje do KRS z wnioskiem o powolanie
    kuratora, ktory zwoluje walne i proboje powolac nowy zarzad, jak sie nie
    uda to sklada wniosek o likwidacje.

  • 6. Data: 2010-12-06 09:35:42
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 10:22, Krzysztof pisze:

    > A musi być?

    Oczywiście że nie, ale skoro poważna spółka ... ;)

    --
    spp

  • 7. Data: 2010-12-06 10:24:14
    Od: "Maciek news" <p...@o...pl>

    > Ten kto ma interes prawny wystepuje do KRS z wnioskiem o powolanie
    > kuratora, ktory zwoluje walne i proboje powolac nowy zarzad, jak sie nie
    > uda to sklada wniosek o likwidacje.

    A jak nikt nie ma? :)

  • 8. Data: 2010-12-06 10:24:52
    Od: "Maciek news" <p...@o...pl>

    > Gdyby nic albo gdyby jej nie było to kurator sądowy.
    > Na koszt spółki oczywiście.

    Czyli kogo, skoro wszyscy zrezygnowali? :)
    Rady nadzorczej brak

  • 9. Data: 2010-12-06 10:32:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 06 Dec 2010 11:24:52 +0100, Maciek news napisał(a):

    > Czyli kogo, skoro wszyscy zrezygnowali? Rady nadzorczej brak

    No ale udziałowcy nie zrezygnowali, co?

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 10. Data: 2010-12-06 10:34:23
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 11:24, Maciek news pisze:

    > Czyli kogo, skoro wszyscy zrezygnowali? :)
    > Rady nadzorczej brak

    Likwiduje spółkę.
    Majątek spółki to zupełnie coś innego niż majątek eks-zarządu.

    --
    spp