  • 1. Data: 2010-12-04 17:57:10
    Temat: pytanie o termin wypowiedzenia
    Od: A P <m...@g...com>

    WItam :)

    mam takie pytanie
    Jestem najemcą mieszkania,zawarłem umowę na czas określony od
    1.09.2010 do 31.08.2011 r.W umowie mam napisane,że strony mogą
    rozwiązać umowę z zachowaniem jednomiesiecznego okresu wypowiedzenia.W
    umowie jest zaznaczone,iz płatności mam dokonywać do 10-tego każdego
    miesiąca.
    a wiec
    Czy obowiązuje mnie jakaś konkretna data złożenia
    wypowiedzenia,np.ostatni dzień miesiąca poprzedzajacy okres
    wypowiedzenia(tzn.jeśli chcę sie wyprowadzić od 1 stycznia,to
    powinienem złożyć wypowiedzenie 30 listopada?),czy też może to być
    dowolny dzień miesiąca np.gdy złoże wypowiedzenie 17 grudnia 2010 r to
    muszę płacić za mieszkanie do 17 stycznia 2011 r,czy też jest to
    powiązane z terminem płatności do 10 każdego miesiąca?Chce wyprowadzić
    się z obecnego mieszkania na poczatku stycznia 2011r,ale nie chce z
    powodu nieodpowiedniego terminu wypowiedzenia,stracic uprzednio
    wpłaconej kaucji.

    moze ktos sie w tym orientuje
    dzieki za odpowiedz:)

  • 2. Data: 2010-12-04 18:25:20
    Temat: Re: pytanie o termin wypowiedzenia
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 04-12-2010 18:57, A P pisze:
> [...]
    > się z obecnego mieszkania na poczatku stycznia 2011r,ale nie chce z
    > powodu nieodpowiedniego terminu wypowiedzenia,stracic uprzednio

    Najlepiej byłoby, jakbyś wypowiedziała pod koniec miesiąca. Wtedy
    płatność z czynszem byłaby jasna. Jak wypowiesz w środku, to wg mnie
    powinnaś zapłacić czynsz za ostatni miesiąc proporcjonalny do dnia
    zakończenia umowy, ale jak masz czynsz płatny z góry to wynajmujący może
    być innego zdania.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2010-12-05 13:48:26
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A P" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
[...]

    Skoro masz miesięczny termin wypowiedzenia to obowiązują Cie pełne miesiące.
    Niezależnie czy złożysz wypowiedzenie np 1, 5, 10 czy 30 będzie liczone ono
    od nowego miesiaca
    Więc jeśli chcesz się wyprowadzić 31. grudnia to musisz złożyć wypowiedzenie
    najpóźniej 30 listopada
    A jak 1 stycznia to możesz w grudniu ale za cały styczeń bedziesz musiał
    zapłacić