  • 1. Data: 2004-01-16 19:00:14
    Temat: Spółka cywilna i domena
    Od: "Marcin" <z...@o...pl>

    Dzień dobry.

    Prowadzę ze wspólnikiem spółkę cywilną - (s.c. dwóch osób), firma prowadzi
    sprzedaż przez Internet. Nazwa firmy to powiedzmy 'fajnekalkulatory.pl s.c. -
    nazwiska wspólników', sklep jest pod adresem www.fajnekalkulatory.pl.
    Właścicielem domeny fajnekalkulatory.pl jestem ja, jako osoba prywatna. Byłem
    właścicielem tej domeny zanim powstała spółka, jeśli to ma jakieś znaczenie.

    Czy po rozpadzie spółki domena nadal będzie należała do mnie?

    Dziękuję z góry za odpowiedź,
    Jeśli trzeba podam więcej szczegółów,
    Marcin

  • 2. Data: 2004-01-16 19:07:19
    Temat: Re: Spółka cywilna i domena
    Od: "mg" <m...@o...pl>

    > Czy po rozpadzie spółki domena nadal będzie należała do mnie?

    Jezeli domena zostala przez Ciebie wniesiona jako wklad do sc, to po rozpadzie
    spolki zostanie Ci ona "zwrocona" (art. 875 kc). Jezeli wniosles ja jako rzecz
    do uzywania - to tez zostanie Ci ona zwrocona (art. 875 w zwiazku z art. 871
    kc).