  • 1. Data: 2004-01-16 18:21:15
    Temat: Chcę umieścić logo firmy komputerowej w swojej ulo
    Od: Paweł<p...@p...pl>

    Witam,
    przygotowuję ulotki i foldery reklamujące mój program komputerowy.

    Czy mogę swobodnie na takiej ulotce umieszczać logo firm i nazwy
    zastrzeżone produktów z którymi mój program będzie
    współpracował? Zakładam, że umieszczam też informację o tym, że
    te loga są własnościa tych firm i podlegają ochronie.

    Czy muszę wystapić do tych firm o pozwolenie?

    Czy logo i nazwa systemu (windows, linux) na którym program będzie
    działał mogę umieszczać bez pozwolenia?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-16 18:31:23
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Czy logo i nazwa systemu (windows, linux) na którym program będzie
    > działał mogę umieszczać bez pozwolenia?

    napiszesz, ze logo, znaki firmowe i nazwy naleza do ich wlascicieli i sa uzyte
    tylko w celach informacyjnych. ale podstawy prawnej Ci teraz nie przytocze
    niestety. nie wiem jak z ta firma komputerowa.
    pozdr
    marcin