  • 1. Data: 2004-01-16 17:52:33
    Temat: orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawoadliwości
    Od: "Doktor L" <doktorlubicz[:-)]@op.pl>

    Witam,

    Gdzie znaleźć orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości?
    Szukam konkretnie orzeczenia z 11 grudnia 1990 r. (sygn. C-47/88). Podobno
    dotyczy ono pobierania akcyzy przy sprowadzaniu używanych samochodów z
    krajów UE. Wiem, że teraz Polskie władze tak jak wtedy Duńskie twardo
    upierają się, że mogą bezkarnie pobierać akcyzę od sprowadzanych uzywanych
    samochodów.

    Pozdrawiam,
    DL.

  • 2. Data: 2004-01-20 19:11:14
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Witaj,
    Zobacz tutaj :
    http://www.europa.eu.int/servlet/portail/RenderServl
    et?search=DocNumber&lg=e
    n&nb_docs=25&domain=Caselaw&in_force=NO&type_doc=Cas
    eLaw&an_doc=1988&nu_doc=
    47

    Pozdrawiam,
    Joanna