  • 31. Data: 2009-03-21 01:47:16
    Temat: Re: Spoldzielnia chce ciagnac rury w mieszkaniu
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Tomek pisze:

    > Liczniki maja byc na kazdym pietrze klatki schodowej. Co wiecej, instalacja
    > gazowa w sumie jest nowa gdyz byla wymieniana 4 lata temu. Wiec jest to
    > zwykle widzimisie przez ktore mieszkancy beda mieli piekne wyremontowane
    > mieszkania z rura pod sufitem. Brawo

    Czyli jeden licznik na wszystkich lokatorów jednego piętra.
    Nie podoba mi się to. Musiałabym płacić solidarnie za czyjeś, nie moje
    zużycie gazu.

    --
    animka

  • 32. Data: 2009-03-21 01:57:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Tomek pisze:

    > Ale juz nie bedzie tak samo bo rura bedzie wisiala:)

    Poza tym partacze hydraulicy z administracji zawsze coś dodatkowo
    schrzanią, zniszczą i żadne pieniądze z administracji tego nie zrekompensują.
    Mnie kiedyś przy wymianie rur kaloryferowych popali klepkę, nie miałam
    takiej samej, żeby dosztukować i musiałam wymieniać całość. zdrowia i
    nerwów mnie to kosztowało. Przy drugiej wymianie tych rur na plastikowe
    znowu sknocili. Rura jest krzywa i dotyka do ściany. Nie można było pod
    nią tapety podłożyć. Natomiast przy wymianie rur w łazience pomylili wodę
    ciepłą z zimną. Takie parszywe to specjalisty. Administracja ciągle
    wymyśla sobie jakieś roboty po to, żeby, ludzie zarobili gruba forsę, bo
    wiadomo, że forsą .....

    --
    animka

  • 33. Data: 2009-03-21 01:59:14
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Cavallino pisze:

    > No chyba że o to chodzi.

    > Ale jak się pali, to możesz mieć problem żeby do niego wejść. ;-)

    Co się pali? Jak gaz huknie, to wszystkie ściany od razu wylecą, nawet ta
    na korytarzu.

    --
    animka

  • 34. Data: 2009-03-21 02:00:02
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marcin Kuczera pisze:

    > zarządaj, żeby wewnątrz mieszkania wykonali Ci instalacje w miedzi.
    > Tzw twarde luty (muszą być do gazu). To jest jeszcze w miarę estetyczne
    > w porównaniu z normalnymi stalowymi rurami.
    >
    > Tyle ze niestety spawać to trzeba mocniejszym palnikiem i z tego powodu
    > mogą być jakieś zniszczenia.

    Albo niech w sufit wbudują :-)

    --
    animka

  • 35. Data: 2009-03-21 02:00:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Andrzej Kłos pisze:

    > jak się pali to odcinasz główny zawór gazu, a nie latasz po wszystkich
    > piętrach i wyłączasz zawory lokatorów, nawet jak są na korytarzu.

    Gaz się nie pali. Gaz wybucha.

    --
    animka

  • 36. Data: 2009-03-21 02:07:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Cavallino pisze:

    > Jasne, bo lokator któremu się pali ma dostęp do głównego zaworu gazu w
    > budynku.

    Jak mnie zalewali mieszkanie i się lało, to nawet dozorca nie wiedział
    gdzie w piwnicy są zawory, albo nie chciał zakręcić.
    Zanim pogotowie wodociagowe przyjechało to już były spore zniszczenia.
    Jeszcze na dodatek administracja obciążyła mnie kwotą 88.88 zł za wezwanie
    pogotowia wodociągowego! Nie chcieli mnie słuchać, że hydraulik z
    administracji (pogotowie nocne) był chyba pijany lub spał i nie odbierał
    telefonu. Mam nadzieję, że kiedyś na tym chamstwie los się przejedzie i
    Pan Bóg w tym pomoże.

    --
    animka

  • 37. Data: 2009-03-21 02:08:23
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > Pomalujesz jak chcesz... ważne, żeby złomu stalowego Ci nie wcisnęli. Tylko
    > miedź z lutowanymi kolankami.

    Teraz robią plastikowe rury.

    --
    animka

  • 38. Data: 2009-03-21 02:09:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    HALF&HALF pisze:

    > Widziales spawana stal? Jestem posiadaczem takowej. Milion razy trwalsza,
    > milion razy bardziej estetyczne spawy ale i niestety drozsza.....

    Taka rura może się rozszczelnić na połączeniach.

    --
    animka

  • 39. Data: 2009-03-21 02:38:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > Albo niech w sufit wbudują :-)

    Nie wolno.

  • 40. Data: 2009-03-21 02:39:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > Czyli jeden licznik na wszystkich lokatorów jednego piętra.

    jak tyś to wydedukowała?