  • 21. Data: 2009-03-20 07:28:28
    Temat: Re: Spoldzielnia chce ciagnac rury w mieszkaniu
    Od: <Tomek>

    > Nie rozumiem. Czyli to ma być jeden licznik na cały blok umiejscowiony
    > gdzieś w piwnicy? Czy tą rurę gazową od pionu tez by zabrali na korytarz?

    Liczniki maja byc na kazdym pietrze klatki schodowej. Co wiecej, instalacja
    gazowa w sumie jest nowa gdyz byla wymieniana 4 lata temu. Wiec jest to
    zwykle widzimisie przez ktore mieszkancy beda mieli piekne wyremontowane
    mieszkania z rura pod sufitem. Brawo

  • 22. Data: 2009-03-20 07:30:58
    Od: <Tomek>

    > spółdzielnia.
    > ma zostawić tak jak zastała

    Ale juz nie bedzie tak samo bo rura bedzie wisiala:)

  • 23. Data: 2009-03-20 10:20:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie rozumiem. Czyli to ma być jeden licznik na cały blok umiejscowiony
    > gdzieś w piwnicy? Czy tą rurę gazową od pionu tez by zabrali na korytarz?

    No chyba że o to chodzi.

    > Jak mi wyniosą licznik za drzwi i nadal będzie moim licznikiem to co to za
    > różnica czy odetnę gaz w mieszkaniu, w kuchni czy za ścianą, za drzwiami.
    > Przecież to tak jak następny pokój w moim mieszkaniu ;-)

    Ale jak się pali, to możesz mieć problem żeby do niego wejść. ;-)

  • 24. Data: 2009-03-20 13:47:33
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Tomek wrote:

    > Ale juz nie bedzie tak samo bo rura bedzie wisiala:)

    zarządaj, żeby wewnątrz mieszkania wykonali Ci instalacje w miedzi.
    Tzw twarde luty (muszą być do gazu). To jest jeszcze w miarę estetyczne
    w porównaniu z normalnymi stalowymi rurami.

    Tyle ze niestety spawać to trzeba mocniejszym palnikiem i z tego powodu
    mogą być jakieś zniszczenia.

    Marcin

  • 25. Data: 2009-03-20 17:08:57
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Ale jak się pali, to możesz mieć problem żeby do niego wejść. ;-)

    jak się pali to odcinasz główny zawór gazu, a nie latasz po wszystkich
    piętrach i wyłączasz zawory lokatorów, nawet jak są na korytarzu.

    andy_nek

  • 26. Data: 2009-03-20 17:28:12
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

> [...]
    > jest to zwykle widzimisie przez ktore mieszkancy beda mieli piekne
    > wyremontowane mieszkania z rura pod sufitem. Brawo

    Zaproponuj, aby rury były wykonane z miedzi i na inne się nie zgadzaj. Wtedy
    masz rurkę o średnicy góra 1,5 cm, którą możesz zasłonić szafkami, meblami,
    sufitem podwieszanym itp. itd. Oczywiście jak już będą musieli to robić.

    *

  • 27. Data: 2009-03-20 18:17:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jak się pali to odcinasz główny zawór gazu,

    Jasne, bo lokator któremu się pali ma dostęp do głównego zaworu gazu w
    budynku.

  • 28. Data: 2009-03-20 18:17:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

> [...]
    > Wtedy masz rurkę o średnicy góra 1,5 cm, którą możesz zasłonić szafkami,
    > meblami, sufitem podwieszanym itp. itd. Oczywiście jak już będą musieli

    Ale nie będzie w tym kolorze co chce.

  • 29. Data: 2009-03-20 18:49:28
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Ale nie będzie w tym kolorze co chce.

    Pomalujesz jak chcesz... ważne, żeby złomu stalowego Ci nie wcisnęli. Tylko
    miedź z lutowanymi kolankami.

    *

  • 30. Data: 2009-03-20 21:02:27
    Od: "HALF&HALF" <h...@o...eu>

    > zarządaj, żeby wewnątrz mieszkania wykonali Ci instalacje w miedzi.
    > Tzw twarde luty (muszą być do gazu). To jest jeszcze w miarę estetyczne w
    > porównaniu z normalnymi stalowymi rurami.

    Widziales spawana stal? Jestem posiadaczem takowej. Milion razy trwalsza,
    milion razy bardziej estetyczne spawy ale i niestety drozsza.....