  • 1. Data: 2009-03-19 16:03:53
    Temat: Podstawa prawna ubiegania si? o udost?pnienie danych osobowych
    Od: NewsReader <e...@w...pl>

    Witam,
    chcia?bym zdoby? od Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa list?
    gospodarstw rolnych spe?niaj?cych pewnie warunki. We wniosku musz?
    poda? "podstaw? prawn? ubiegania si? o udost?pnienie danych osobowych".

    Pytanie: gdzie mog? szuka? takowej "podstawy prawnej".

    Z góry dzi?kuj?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-19 16:23:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    NewsReader wrote:
> [...]
    > poda? "podstaw? prawn? ubiegania si? o udost?pnienie danych osobowych".
    >
    > Pytanie: gdzie mog? szuka? takowej "podstawy prawnej".

    sam sobie odpowiedz na podstawie dlaczego agencja miałaby ci takie dane
    udostępniac.

    Jestes jakaś jednostką upoważnioną do posiadania lub przetwarzania
    takich danych?
    Ktoś ci to odgórnie zlecił?
    Może te dane są publicznie dostępne, wiec wtedy szukaj w ustawie o
    dostępie do informacji rządowych

    itp itd.

  • 3. Data: 2009-03-19 20:15:37
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 17:03:53 +0100, NewsReader napisał(a):

> [...]
    > gospodarstw rolnych spe?niaj?cych pewnie warunki. We wniosku musz?
    > poda? "podstaw? prawn? ubiegania si? o udost?pnienie danych osobowych".

    Z może da się uzyskać te dane bez osobowych ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/warsaw/ - galeria Węzeł komunikacyjny Młociny