  • 1. Data: 2004-12-10 18:53:40
    Temat: Śmieci pod specjalnym nadzorem
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Witam serdecznie

    Pewnego pięknego dnia zastałem drzwi od śmietnika zamknięte na kłódkę :-(
    Okazało się, że w ten sposób administracja chce bronić się przed wyrzucaniem
    do śmietnika gabarytowych odpadów.
    Oczywiście każdy z lokatorów dostał klucz od dozorcy (musiał za to zapłacić)
    i zaczęło się...
    Teraz czasami nie można otworzyć drzwi od śmietnika bo ci co nie mają klucza
    wywalają śmieci pod drzwiami i po sprawie.
    Bałagan jest straszliwy ale administracja zaparła się że zamka nie wymontuje
    i koniec.
    Średnio raz w tygodniu ktoś uszkadza ten zamek ale też zaraz ktoś go
    naprawia i tak w kółko :-)

    Zastanawiam się czy jest przepis który pozwala na zakładanie zamków w
    śmietnikach?
    Jak zmusić administracje do zdemontowania zamka?

    Czy jest zakaz wyrzucania śmieci do pojemnika przez osoby nie będące
    lokatorami bloku?

    Pozdrawiam Darek

  • 2. Data: 2004-12-10 19:31:13
    Temat: Re: Śmieci pod specjalnym nadzorem
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Zastanawiam się czy jest przepis który pozwala na zakładanie zamków w
    > śmietnikach?

    Nie podpuszczaj. Może grupę czyta jakiś poseł :)

    > Czy jest zakaz wyrzucania śmieci do pojemnika przez osoby nie będące
    > lokatorami bloku?

    Wywóz śmieci to usługa za którą płacą lokatorzy. Jesli 'obcy' wyrzuca
    swoje śmieci do waszego kubła to tak jakby was okradał.

    Alek