  • 1. Data: 2004-12-10 18:52:40
    Temat: Lew Rywin
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Wlasnie w wiadomosciach podali, ze ów pan dostal dzisiaj wyrok - dwa lata i
    prawdopodobnie bedzie w zakladzie karnym podobnym do tego, w którym byl
    obywatel Izraela Bagsik. To podobno taka jakby jednostka wojskowa, tylko nie
    ganiaja ich po poligonach. Moga tam wypoczywac lub pracowac a my mamy
    obowiazek utrzymywac ich z naszych podatków. Wlasciwie malo wiem o tej
    aferze Rywina. Za co konkretnie dostal on te dwa lata? Umknelo mi w
    wiadomosciach. Czy tez byl czlonkiem SLD?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 2. Data: 2004-12-10 19:00:36
    Temat: Re: Lew Rywin
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał:

> [...]
    > aferze Rywina. Za co konkretnie dostal on te dwa lata? Umknelo mi w
    > wiadomosciach. Czy tez byl czlonkiem SLD?

    www.google.pl

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 3. Data: 2004-12-10 19:30:09
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:
    > aferze Rywina. Za co konkretnie dostal on te dwa lata?

    za trollowanie na NG

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2004-12-10 19:31:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > za trollowanie na NG

    |\ /| | |
    ||__|| | Please do not |
    / o o \ | feed the Trolls. |
    / \ | Thank You. |
    / \ \| |
    / _ \ \--------------------´
    / |\__\ \ ||
    / |\|_|\_../ ||
    / \|_|_|/ \ _||
    / / \ |____| ||
    / | | | --|
    | | | |____ --|
    *_ | |^|^|^| | \-/
    *--_-\ _ \ ^ ^ ^ / ||
    / _ \\ | | `´
    * / \_ /- | | |
    * c_c_c_C/ \C_c_c_c

  • 5. Data: 2004-12-10 21:46:03
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > za trollowanie na NG

    A jednak nie i znów - jakiś chyba zbieg okoliczności - SLD było zamieszane.
    http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,51640,2041261.html

    Już jakoś ciszej słychać na tej grupie zwartą obronę SLD i ich bojówek
    złożonych z policjantów nadużywających przemocy, strzelających do niewinnych
    ludzi, do niewinnej młodzieży i używających przemocy fizycznej wobec dzieci
    w ich własnym domu z powodu pomówień.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 6. Data: 2004-12-10 21:51:16
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Nawet fajansie nie potrafisz poprawnie wkleic asciiartu. Po co homofobie
    smiecisz na grupie?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2004-12-10 21:56:56
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    Powiem krótko. pan jest nudny komunista. Przysyla pan ten rysuneczek setny
    raz i sie cieszy jak glupek.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 8. Data: 2004-12-10 22:48:41
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    [cut brednie]

    > www.google.pl

    Kufa jak juz tego oszoloma cytujesz to TNIJ.
    Nie po to mam go w klatce, zebys mi go wylazil.

    --
    http://42.pl/url/9IP
    Cos nowego z okazji swieta proletaryjatu

  • 9. Data: 2004-12-10 23:27:55
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2004 22:51:16 +0100, SQLwysyn naskrobał(a):

    > Nawet fajansie nie potrafisz poprawnie wkleic asciiartu. Po co homofobie
    > smiecisz na grupie?

    a ty nie potrafisz cytować.

    --
    United Devices Cancer Research Project